תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים
דף הבית > קידום אתרים בחו"ל
המטרה של עסקים היא להתרחב, להתפתח ולהגדיל את הפעילות העסקית בשווקים חדשים על מנת לשפר הכנסות ולהגדיל את הרווחיות. כדי להגיע ולחדור לשווקים חדשים בחו"ל, החברה חייבת לנקוט בצעדי התרחבות שונים ולבחור בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לקידום העסק בחו"ל.
כדי להגדיל הכנסות ופעילות עסקית מעבר לים בשיטות מתקדמות ואפקטיביות מאוד, מומלץ לפנות למומחים ולגבש בעזרתם אסטרטגיה מדויקת לביצוע קידום אתרים בחו"ל ולהשגת המטרות הרצויות.
מה זה בדיוק קידום אתרים בחו"ל? מי באמת צריך מקדם אתרים מקצועי? אילו פתרונות שיווק דיגיטלי מתאימים לחברות המעוניינות להתרחב ולהגדיל פעילות עסקים בשווקים הבינלאומיים? האם יש כלים מיוחדים לקידום אתרים בחו"ל? איך מקדמים אתר באנגלית או בשפה זרה אחרת? האם קידום אתרים בעברית זול יותר בהשוואה לעלות קידום אתר בחו"ל? המומחים של חברת PremiumSEO הכינו עבורנו מדריך בנושא קידום אתרים בחו"ל.
בשנים האחרונות התרחשו שינויים רבים ומשמעותיים בעולם העסקים ובכלכלה הגלובלית. בעלי עסקים ומקבלי ההחלטות בארגונים הבינו כי עליהם לשנות את הטקטיקה ולהרחיב את הפעילות העסקית לשווקים חדשים מעבר לים. יצרנים וקמעונאים מקומיים אינם מסתפקים עוד רק בשוק הלוקאלי ובמגרש הביתי של מדינת ישראל, מאחר שזהו שוק קטן ותחרותי מאוד. לכן, הם מעוניינים להגדיל פעילות עסקית בשווקים חדשים בחו"ל, וכדי להצליח עליהם לגבש תוכנית שיווק אסטרטגית לטווח הקצר, הבינוני והארוך.
עסק ישראלי המעוניין להרחיב פעילות עסקית לשווקים חדשים בחו"ל חייב להשקיע באתר בינלאומי הפונה ללקוחות בחו"ל, וניתן לבנות אתר בשפה האנגלית ובשלל שפות זרות נוספות, בהתאם למאפייני קהל היעד והשוק אליו מעוניינים לחדור. האתר הבינלאומי של החברה הישראלית מהווה נכס דיגיטלי חשוב ומרכזי בפעילות השיווקית המיועדת להגדיל את הפעילות העסקית בחו"ל, אך אין אפשרות להסתפק רק באתר ככלי שיווקי שיביא לידים איכותיים מלקוחות פוטנציאליים בחו"ל.
כדי להגדיל את הפעילות בשווקים חדשים במדינות זרות מעבר לים, חשוב לבצע קידום אתרים בחו"ל על ידי מומחים לנושא. יש הבדל משמעותי בין קידום אתרים לוקאלי (מקומי), כלומר קידום אורגני וממומן בארץ, לבין קידום SEO של אתרים בחו"ל. יש לבצע אופטימיזציה לאתר הקיים או לבנות אתר ייעודי חדש שתפקידו לפנות לקהלי יעד בשווים חדשים בחו"ל.
הטרמינולוגיה לקידום אתר בחו"ל שונה מהותית מקידום אתר רגיל בשפה העברית שפונה רק לקהל יעד מקומי. לכן, רק בעזרת המומחים ניתן להגדיר מטרות של Global SEO, לתכנן נכון את קידום האתר בשווקים החדשים, לבצע מחקרי שוק בשווקים החדשים, להגדיר קהלי יעד במדינות שבהן מעוניינים להגדיל את הפעילות העסקית, לקבוע מטרות ברות השגה ועוד.
על כן, קידום אתרים בשווקים חדשים מעבר לים כדאי להזמין רק מחברה לפרסום בגוגל שיש לה ניסיון בשיווק עסקים באינטרנט ובקידום אתרים בינלאומי. חברתנו מתמחה בין היתר בתחומים כגון: קידום אתרים אורגני וממומן, שיווק בדיגיטל בארץ ובחו"ל, פרסום במובייל, ניהול מוניטין ברשת, אופטימיזציה לאתרים בכל השפות, כתיבת תוכן לקידום אתרים במגוון שפות ועוד.
ארגונים, עסקים ובעלי אתרי מכירות המעוניינים להגדיל את פעילותם העסקית בשווקים חדשים מעבר לים מתמודדים עם ארבעה אתגרים מרכזיים:
• להביא ולייצר יותר תנועה לאתר ולנכסים דיגיטליים נוספים של הלקוח.
• לספק תוכן איכותי ורלוונטי לקהלי יעד המגיעים ממדינות שונות ומדברים בשפות שונות.
• בחירת נכונה של דומיינים ושרתי אחסון.
• הכרות מעמיקה של מאפייני והרגלי החיפוש של גולשים בכל מדינה, בדרך כלל יש לקדם את האתר לא רק בגוגל אלא גם במנועי חיפוש המועדפים על ידי תושבי מדינה מסוימת, למשל יאהו, בינג, ביידו (מנוע חיפוש פופולרי בסין), יאנדקס (מנוע החיפוש הפופולרי ברוסיה) וכד'.
חשוב לזכור כי קידום אתר בשוק הישראלי בלבד, כלומר קידום אתרים לוקאלי בשפה העברית, נחשב למשימה יחסית קלה בהשוואה לקידום אתרים בחו"ל. ישנם הבדלים תהומיים מבחינת גודל השוק, מאפייני קהל היעד, תחרות בענף, פיזור גיאוגרפי, מורכבות מחקר מילים וכו'. כמו כן, לקוחות ישראלים התרגלו לקידום המקומי היעיל והמהיר במדינתנו הקטנה, הם רגילים לראות תוצאות ושיפור בדירוג האתר בגוגל תוך חודשים ספורים בלבד.
כאשר מקדמים אתר בחו"ל ההתייחסות שונה וכדי להגיע למיקום גבוה בדפי התוצאות של גוגל ושאר מנועי החיפוש, יש להשקיע הרבה מאוד עבודה, וניתן להבחין בתוצאות הקידום בחו"ל רק לאחר תקופה ארוכה. בנוסף על כך, מומחה לקידום אתרים בחו"ל חייב לבצע קידום בינלאומי בכמה מדינות במקביל, תוך ביצוע פעולות וטכניקות שונות לקידום לוקאלי בכל מדינה ומדינה לפי ערים, מחוזות וכדומה, והקידום נעשה גם בשפות שונות, לכן התהליך מורכב וממושך יותר.
כדאי לדעת כי לא מעט חברות בבעלות ישראלית פועלות בעיקר בשווקים בינלאומיים, ויש חברות שהשוק הישראלי קטן עליהן, לכן הם מגבירות את הפעילות שלהן בשווקים חדשים מעבר לים. לא מעט מבעלי העסקים ואתרי המכירות מכירים את השוק המקומי, לכן הם משוכנעים כי ניתן להסתפק בתרגום האתר ובהוספת עמוד אחד באנגלית שפונה ללקוחות מחו"ל.
האתר משמש נכס דיגיטלי חשוב ובעל ערך רב, לעיתים האתר באנגלית או בשפה אחרת זוכה לתנועה יפה וללידים איכותיים, אך ברוב המקרים הטראפיק נמוך וכדי להגדיל מכירות וחשיפה של החברה בשווקים החדשים מעבר לים חשוב לקדם את האתר בחו"ל על ידי מומחים מנוסים.
ישנם יתרונות רבים ומשמעותיים לקידום אתרים בחו"ל, ומומלץ בחום לעקוב אחר הפעילות של חברות בינלאומיות מובילות כדי להבין כיצד הן מבצעות את הקידום של האתרים שלהן בארצות שונות ובשלל שפות. כך לדוגמה, חברות בינלאומיות גדולות ומוכרות כמו אמזון, קוקה קולה, מקדונלד'ס, טויוטה ואפל (APPLE) בחרו בטקטיקה של הקמת אתרים ייעודיים באזורים שונים, עם דומיינים המתאימים למדינה ובשפה המובנת לתושבי האזור או המדינה. עם זאת, לרוב העסקים אין תקציבי ענק כמו שיש לתאגידים, לכן יש לגבש אסטרטגיה ממוקדת ויעילה יותר כדי לקדם את האתרים הקיימים של הארגון ולהתאים אותם לקידום במדינות שונות כדי להשיג טראפיק ולידים.
היתרונות העיקריים של קידום אתרים בינלאומי הם:
חשיפה רחבה והגעה לקהלי יעד שונים ברחבי העולם – בעזרת המומחים שלנו ניתן להגיע לחשיפה רחבה של האתר המקודם, בשיטות מתקדמות שונות. כדי להגיע לחשיפה רחבה בחו"ל יש לתכנן אסטרטגיית שיווק נכונה, לבצע מחקרי שוק בכמה ארצות ובשפות שונות, לנתח את מאפייני קהל המטרה בכל אזור גיאוגרפי, להכין תכנים איכותיים בשפות המתאימות לקהלי היעד שנבחרו וכו'. אחת מהמטרות בקידום אתרים בינלאומי היא להגיע לקהלי יעד מדויקים בארצות שונות מעבר לים, ומעבר לקידום האורגני במנועי החיפוש, ובראשם כמובן גוגל, יש לתכנן אסטרטגית כיצד להפוך את העסק למותג מוכר, לכן מומלץ להשקיע גם בקידום ממומן ובפרסום באינטרנט, לנהל קמפיינים חכמים ומדויקים לקהלי היעד הרלוונטיים ועוד.
יצירת טראפיק גבוה לאתר מכמה מדינות במקביל – באמצעות קידום אורגני וממומן בחו"ל אנחנו מסוגלים לייצר טראפיק גבוה ומשמעותי לאתר ולשאר הנכסים הדיגיטליים שלכם. יש הבדל בין קידום אתרים אורגני מקומי רק בישראל לבין קידום בחו"ל, מאחר וקל יותר לייצר תנועה לאתר שפונה לקהל יעד מקומי בלבד, כמו באתר המציע שירות, מוצרים ומידע לישראלים. כאשר מקדמים אתר בחו"ל המטרה המרכזית היא לייצר טראפיק משמעותי מכמה מדינות ואזורים גיאוגרפיים במקביל, אך חשוב לזכור כי פועלים בשוק הגלובלי ויש תחרות עצומה בשווקים הבינלאומיים השונים, במיוחד אם מבצעים קידום אתר בארצות הברית. לכן, אין לצפות לדירוג גבוה בגוגל תוך זמן קצר, ויש להתאזר בסבלנות עד שמשיגים את הטראפיק הגבוה שיביא בסופו של דבר את התוצאות העסקיות המבוקשות על ידי הלקוח.
יחס המרות גבוה – ככל שמשפרים את הטראפיק לאתר המקודם בחו"ל כך מקבלים יותר לידים חמים ואיכותיים, לכן ניתן לשפר את יחס ההמרה. יש לציין כי גם בקידום אתרים בחו"ל בוחרים מילות מפתח ייחודיות ומשלבים בקידום SEO גם ביטויי זנב ארוך. מקדם אתרים מנוסה מבצע מחקר יסודי ומעמיק של מילות המפתח, תוך התייחסות לתחרות על כל ביטוי, והמטרה היא לשפר את יחס ההמרה כל הזמן כדי לסייע לעסק לחדור לשווקים החדשים ולשפר את מכירותיו במדינות מעבר לים.
בניית מותג בינלאומי מוכר ומוביל – עסקים שונים מעוניינים להפוך למותג בינלאומי מוכר במדינות רבות ברחבי העולם, כדי להפוך למותג בינלאומי יש להשקיע בתוכנית אסטרטגית לשיווק העסק ובפעולות שונות בדיגיטל ובעולם הפיסי. קידום אתרים SEO בחו"ל על ידי חברת מקצועית המתמחה בפרסום דיגיטלי, שיווק בדיגיטל, בניית אתרים וקידום אתרים אורגני וממומן, יכול לסייע לכם להשיג את המטרה להפוך למותג בינלאומי חם וטרנדי. בעת בניית המותג הבינלאומי משלבים טכניקות עבודה שונות הכוללות בין היתר קידום אתרים, ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, בדגש על פייסבוק ואינסטגרם, פרסום ממומן באתרים רלוונטיים, קידום לוקאלי במדינות השונות בהן מעוניינים להגדיל את הפעילות העסקית וכו'. כמו כן, יש לשלב גם טכניקות שונות לניהול מוניטין כדי לסייע לעסק שלכם להפוך למותג.
ישנם יתרונות רבים ומשמעותיים לקידום אתרים בחו"ל, ומומלץ בחום לעקוב אחר הפעילות של חברות בינלאומיות מובילות כדי להבין כיצד הן מבצעות את הקידום של האתרים שלהן בארצות שונות ובשלל שפות. כך לדוגמה, חברות בינלאומיות גדולות ומוכרות כמו אמזון, קוקה קולה, מקדונלד'ס, טויוטה ואפל (APPLE) בחרו בטקטיקה של הקמת אתרים ייעודיים באזורים שונים, עם דומיינים המתאימים למדינה ובשפה המובנת לתושבי האזור או המדינה. עם זאת, לרוב העסקים אין תקציבי ענק כמו שיש לתאגידים, לכן יש לגבש אסטרטגיה ממוקדת ויעילה יותר כדי לקדם את האתרים הקיימים של הארגון ולהתאים אותם לקידום במדינות שונות כדי להשיג טראפיק ולידים.
היתרונות העיקריים של קידום אתרים בינלאומי הם:
חשיפה רחבה והגעה לקהלי יעד שונים ברחבי העולם – בעזרת המומחים שלנו ניתן להגיע לחשיפה רחבה של האתר המקודם, בשיטות מתקדמות שונות. כדי להגיע לחשיפה רחבה בחו"ל יש לתכנן אסטרטגיית שיווק נכונה, לבצע מחקרי שוק בכמה ארצות ובשפות שונות, לנתח את מאפייני קהל המטרה בכל אזור גיאוגרפי, להכין תכנים איכותיים בשפות המתאימות לקהלי היעד שנבחרו וכו'. אחת מהמטרות בקידום אתרים בינלאומי היא להגיע לקהלי יעד מדויקים בארצות שונות מעבר לים, ומעבר לקידום האורגני במנועי החיפוש, ובראשם כמובן גוגל, יש לתכנן אסטרטגית כיצד להפוך את העסק למותג מוכר, לכן מומלץ להשקיע גם בקידום ממומן ובפרסום באינטרנט, לנהל קמפיינים חכמים ומדויקים לקהלי היעד הרלוונטיים ועוד.
יצירת טראפיק גבוה לאתר מכמה מדינות במקביל – באמצעות קידום אורגני וממומן בחו"ל אנחנו מסוגלים לייצר טראפיק גבוה ומשמעותי לאתר ולשאר הנכסים הדיגיטליים שלכם. יש הבדל בין קידום אתרים אורגני מקומי רק בישראל לבין קידום בחו"ל, מאחר וקל יותר לייצר תנועה לאתר שפונה לקהל יעד מקומי בלבד, כמו באתר המציע שירות, מוצרים ומידע לישראלים. כאשר מקדמים אתר בחו"ל המטרה המרכזית היא לייצר טראפיק משמעותי מכמה מדינות ואזורים גיאוגרפיים במקביל, אך חשוב לזכור כי פועלים בשוק הגלובלי ויש תחרות עצומה בשווקים הבינלאומיים השונים, במיוחד אם מבצעים קידום אתר בארצות הברית. לכן, אין לצפות לדירוג גבוה בגוגל תוך זמן קצר, ויש להתאזר בסבלנות עד שמשיגים את הטראפיק הגבוה שיביא בסופו של דבר את התוצאות העסקיות המבוקשות על ידי הלקוח.
יחס המרות גבוה – ככל שמשפרים את הטראפיק לאתר המקודם בחו"ל כך מקבלים יותר לידים חמים ואיכותיים, לכן ניתן לשפר את יחס ההמרה. יש לציין כי גם בקידום אתרים בחו"ל בוחרים מילות מפתח ייחודיות ומשלבים בקידום SEO גם ביטויי זנב ארוך. מקדם אתרים מנוסה מבצע מחקר יסודי ומעמיק של מילות המפתח, תוך התייחסות לתחרות על כל ביטוי, והמטרה היא לשפר את יחס ההמרה כל הזמן כדי לסייע לעסק לחדור לשווקים החדשים ולשפר את מכירותיו במדינות מעבר לים.
בניית מותג בינלאומי מוכר ומוביל – עסקים שונים מעוניינים להפוך למותג בינלאומי מוכר במדינות רבות ברחבי העולם, כדי להפוך למותג בינלאומי יש להשקיע בתוכנית אסטרטגית לשיווק העסק ובפעולות שונות בדיגיטל ובעולם הפיסי. קידום אתרים SEO בחו"ל על ידי חברת מקצועית המתמחה בפרסום דיגיטלי, שיווק בדיגיטל, בניית אתרים וקידום אתרים אורגני וממומן, יכול לסייע לכם להשיג את המטרה להפוך למותג בינלאומי חם וטרנדי. בעת בניית המותג הבינלאומי משלבים טכניקות עבודה שונות הכוללות בין היתר קידום אתרים, ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, בדגש על פייסבוק ואינסטגרם, פרסום ממומן באתרים רלוונטיים, קידום לוקאלי במדינות השונות בהן מעוניינים להגדיל את הפעילות העסקית וכו'. כמו כן, יש לשלב גם טכניקות שונות לניהול מוניטין כדי לסייע לעסק שלכם להפוך למותג.
קידום אתרים בישראל שונה מקידום אתרים בחו"ל, מאחר שמדינת ישראל קטנה, השוק אינו תחרותי כמו בחו"ל, וכל הקידום מבוסס על עברית, לכן יש פתרונות יצירתיים המאפשרים לאנשי ה-SEO המיומנים לעשות קיצור דרך ולהגיע לדירוג גבוה בזמן קצר יחסית, ובהשקעה נמוכה.
קידום אתר בחו"ל דורש אסטרטגיה שונה ומתקדמת יותר, זו משימה מורכבת המחייבת ידע, ניסיון, הכרות עם תחום ה-SEO במדינות אחרות, כלים מקצועיים ויכולות ייחודיות. כך לדוגמה, הקידום הלוקאלי הרבה יותר מפותח בחו"ל, ולמעשה מומחי ה-SEO במדינות מעבר לים משתמשים בטכניקות שונות לקידום לוקאלי ויש להם ניסיון רב בנישה זו, בעוד שמקדמי האתרים בישראל כמעט ולא משתמשים בטכניקה הזו מאחר שהקידום בארץ נעשה באזור קטן.
כמו כן, בישראל מקובל לקדם אתרים בצורה אורגנית באמצעות השיטה המבוססת על בניית קישורים, אך בקידום האורגני בחו"ל השימוש במערך קישורים נעשה בדרכים אחרות לצורך קידום האתר ומיישמים שיטות עבודה שונות.
קידום אורגני וממומן בשילוב טכניקות שונות של שיווק דיגיטלי נועד לסייע לכם לחדור לשווקים חדשים מעבר לים, להרחיב את הפעילות העסקים במדינות שונות בחו"ל וכמובן לשפר את קצב המכירות בשווקים השונים וליהנות משיפור בתוצאות העסקיות וברווחיות העסק. קידום SEO בחו"ל יכול לסייע לכם להשיג מטרות כגון:
• מיתוג בינלאומי של העסק או הארגון.
• חדירה לשווקים חדשים.
• חשיפה רחבה בפני קהלי יעד ממדינות שונות.
• הבאת טראפיק מסיבי של לקוחות פוטנציאליים המתגוררים במדינות שונות.
• שיפור משמעותי של יחס ההמרה.
• גידול משמעותי במכירות וברווחיות.
• יצירת לידים איכותיים שקל להפוך למכירות בפועל.
• יצירת קשרים עסקיים עם חברות אחרות בחו"ל, לרבות הפצת מוצרי העסק דרך משווקים מקומיים.
ראוי לציין כי קידום אתרים בחו"ל חייב להיות תפור למידותיו של הלקוח, למאפייני הפעילות העסקית בשווקים בינלאומיים, למטרות העסקיות והשיווקיות של הארגון את בית העסק וכמובן בהתאם למגבלות התקציב. לכן, כאשר אנחנו מבצעים קידום אתרים בינלאומי אנו תופרים חליפה אישית לצרכים הייחודיים שלכם, וכל מקרה לגופו. יש פעולות וטכניקות קידום אורגני וממומן שיתאימו לקידום האתר שלכם במדינות שונות, אך ללוח אחר אנחנו נבחר שיטות פעולה אחרות.
באופן כללי, לצורך קידום האתר שלכם בחו"ל עלינו להכין אסטרטגיית SEO ושיווק דיגיטלי. יש טכניקות שונות לקידום האתר בחו"ל, והשיטות העיקריות הן:
טרגוט המדינות – בשלב הראשון יש לאפיין את המדינות בהן אתם, כלומר הלקוח, מעוניינים להגדיל פעילות עסקית. חשוב להכין רשימה מסודרת ולוודא כי לא שוכחים יעד מסוים. הטרגוט של מדינות היעד מאפשר לנו, המומחים לקידום אתרים בחו"ל, לבדוק מהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בכל אחת ממדינות היעד ובנוסף בשלב זה אנחנו בודקים מהי השפה הראשית והרשמית באותה מדינה כדי להיערך נכון לקידום אורגני ולניהול קמפיינים במנועי החיפוש, במדיה וברשתות החברתיות.
בניית אתר בינלאומי – מומלץ לבנות אתר המותאם מראש לקידום במדינות שונות, אך יש אפשרות לשדרג אתר קיים ולהוסיף בו שפות נוספות, תוך שילוב קוד ותגיות שמראים למנוע החיפוש מהי השפה העיקרית באתר ובאיזה שפה להציג את האתר לגולש. כדאי להימנע מסקריפטים ועוגיות על מנת להציג אפשרויות שונות להצגת הדפים בשפה זו או אחרת. כמו כן, אין להסתמך על תוכנות תרגום אוטומטיות מאחר והן אינן יעילות ותרגום בעייתי עשוי להבריח לקוחות פוטנציאליים. יש אפשרות לבנות אתרים בשפות שונות ולטרגט אותם לקהלי יעד לפי מדינות ספציפיות.
מחקר מתחרים – לאחר אפיון סוג הפעילות העסקית שלכם ובסיום השלבים הקודמים אנו מבצעים מחקר שוק ומתחרים. המטרה היא לבדוק מיהן 3 החברות העיקריות שמתחרות בשוק אליו אתם מעוניינים לחדור, וכמובן שאנו מבצעים את המחקר על כל מדינת יעד שהגדתם מראש. כעת, בעזרת כלי SEO מתקדמים אנו בודקים את המתחרים העיקריים, לומדים איך הם מקדמים את האתר ובאיזה מילות מפתח הם משתמשים.
מחקר מילות מפתח – גם בקידום האתרים בחו"ל יש לבצע מחקר מילות מפתח, אך המחקר מורכב ועמוק יותר כיוון שיש לבצע בכל אחת ממדינות היעד, ורק לאחריו נחליט איזה מילות מפתח וביטויים לקדם. המחקר כולל גם בדיקה של מערך הקישורים ודומיינים.
דומיינים וכתובות URL לפי מדינה- אם מתכננים להציע תוכן בשפה שונה בכל מדינה כדאי לרכוש דומיינים מקומיים ולקדם כל דומיין בנפרד.
בחירה נכונה של שרתי אירוח – האלגוריתם המשוכלל של גוגל מעניק דירוג לפי פרמטרים שונים, וידוע כי אחד מהפרמטרים החשובים בעיני גוגל הוא השרת בו מאוחסן האתר. כדי לשפר את הקידום האורגני בחו"ל יש לבחור שרתי אירוח קרובים לקהל היעד, וחשוב לוודא כי השרת מהיר, איכותי ומציע זמן התאוששות מהיר והגנה מיטבית.
התאמת התוכן לקהלי היעד במדינות השונות – מומלץ להימנע מתרגום התכנים באמצעות תוכנות תרגום כאלו ואחרות, עדיף להשאיר את המלאכה לחברות תרגום מקצועיות. יחד עם זאת, יש לוודא כי תרגום התכנים אינו יוצר בעיות כמו חשד לשכפול והעתקה, אחרת גוגל יעניש אתכם. התרגום חייב להתאים לקהל היעד ולדבר בשתפם, לכן יש לתרגם את התכנים על ידי אנשי מקצוע שזו שפת אימם, כל עוד הם מכירים את התרבות והסלנג המקומי במדינת היעד.
מערך קישורים – יש הבדל משמעותי בבניית הקישורים בעת קידום אורגני בישראל לבין מערך הקישורים באתרים בינלאומיים. הקישורים באתר המיועד לגולשים בחו"ל צריכים להגיע מאתרים במדינת היעד, ויש לבצע גם קישורים פנימיים באתר הבינלאומי.
תוכן מקורי ואיכותי – לצורך קידום אתרים בחו"ל כדאי להשקיע בתכנים איכותיים ומקוריים, בשפות שונות ובהתאם לקהלי היעד והמדינות בהן מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית. חשוב להכין תכנים בעלי ערך המספקים מידע איכותי לגולשים המגיעים ממדינות שונות בעולם, וחשוב לזכור כי האלגוריתמים של מנועי החיפוש, ובראשם גוגל, מסוגלים לנתח את התוכן ולדרג אותו לפי פרמטרים שונים. כדאי להכין תכנים ארוכים של לפחות 500 מילה, עדיף יותר. אסטרטגיית התוכן היא קריטית להצלחת קידום אתרים בחו"ל, לכן יש להיעזר באנשי מקצוע וכדאי לבצע מבחנים שונים כדי לבדוק אם התוכן עונה על הצרכים של קהל היעד בכל מדינה, עד שמוצאים את שביל הזהב, ובנוסף מומלץ לנהל בלוג דינמי ולהעלות אליו תכנים רבים ומעניינים כדי להגביר טראפיק ולהשיג לידים.
מובייל פירסט – רוב הגולשים שיגיעו לאתר הבינלאומי שלכם משתמשים בטלפון הנייד שלהם, לכן האתר והתכנים חייבים להתאים למובייל.
אסטרטגיית קידום לוקאלי – בשונה מקידום אתרים בישראל, בקידום האורגני והממומן בחו"ל מבצעים קידום לוקאלי. הקידום הלוקאלי חשוב מאוד ומאפשר להתמקד בקהלי יעד לפי מדינה, עיר, אזור וכו'. כך לדוגמה, כאשר מקדמים אתר בארצות הברית נהוג להכין עמודים שונים לכל עיר באמריקה, ובדרך זו ניתן לקדם גם ביטויי זנב ארוך המכילים את שם העיר ותוצאות הקידום טובות יותר.
אופטימיזציה – יש לבצע אופטימיזציה לאתר הבינלאומי באופן שוטף ולשפר את חוויית המשתמש וביצועי האתר כל הזמן. כדאי להיעזר בכלים טכנולוגיים מתקדמי כמו גוגל סרץ' קונסול.
אנחנו בחברת PremiumSEO מתמחים בשיווק ובפרסום דיגיטלי, בקידום אתרים בארץ ובחו"ל, בניהול קמפיינים, בניהול מוניטין ועוד. כחברה מובילה לקידום אתרים בחו"ל אנו מבטיחים לכם קידום מקצועי ואיכותי ואנחנו מספקים מעטפת שירותים רחבה תחת קורת גג אחת המבטיחה לכם את התוצאות הטובות ביותר בשווקים הבינלאומיים.
למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולקידום אתרים בחו"ל על ידי מומחים מנוסים – צרו איתנו קשר עוד היום!
תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים
קידום אתרי תיירות, כולל קידום אתרי מלונות, נחשב לתחום נישתי ומאתגר מאוד בגלל התחרות הקשה על המיקומים הגבוהים בתוצאות החיפוש. חברת PremiumSEO מתמחה ב-SEO למלונות, היכנסו לאתר
תוכן עניינים קידום אתרים במנועי החיפוש נועד בראש ובראשונה לשפר את דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש ולהשיג חשיפה רחבה, טראפיק גבוה לאתר וזרם בלתי פוסק
תוכן עניינים קידום אתרים הוא תחום מקצועי שנועד בראש ובראשונה להשיג לאתר שלכם חשיפה רחבה ומיקום גבוה בדף התוצאות של גוגל ובשאר מנועי החיפוש. המטרה
תוכן עניינים אתרי החדשות בארץ ובעולם זוכים לטראפיק גבוה ומשמעותי, הם מספקים מידע חדשותי במגוון רחב של נושאים, אך בעידן הניו מדיה, גם העיתונאים ובעלי
תוכן עניינים מה זה קידום אתר איקומרס ולמי מתאים השירות? איך לבחור נכון חברה מקצועית לקידום אתרים במנועי החיפוש? איך מבצעים קידום אורגני לאתרי מכירות