תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים
דף הבית > קידום אתרים בינלאומי
עסקים רבים בישראל מעוניינים למנף את ההצלחה המקומית שלהם ולמכור מוצרים או שירותים גם בחו"ל. השוק הישראלי קטן יחסית ומוגבל בכוח הקנייה, אך המעבר לשווקים הבינלאומיים אינו פשוט ודורש ידע, ניסיון ותקציב משמעותי. אם העסק שלכם מתרחב ואתם מקבלים פניות מלקוחות בחו"ל הגיע הזמן לשקול ברצינות קידום אתרים בינלאומי על מנת להפוך למותג מוכר ומצליח גם מעבר לים.
איך קידום אתרים בינלאומי יכול לסייע לכם לחדור לשווקים חדשים בכפר הגלובלי? האם קידום אתרים אורגני (SEO) באמת עוזר לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בחו"ל? מה מאפיין קידום אתרים מקצועי? איך מקדמים אתר בינלאומי במנועי החיפוש וכמה זמן זה לוקח?
המומחים שלנו בחברת PremiumSEO מתמחים בשיווק דיגיטלי, בניית אתרים במגוון שפות וטכנולוגיות, קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים, פרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, ניהול מוניטין ברשת האינטרנט ועוד. חשוב לדעת כי קידום אתרים הוא תהליך מורכב ומאתגר הדורש ידע מקצועי, אסטרטגיה נכונה, אופטימיזציה לאתר כדי להתאימו ל-SEO, מחקר מילות מפתח, התאמת האתר לקריטריונים המחמירים של גוגל, שיפור חוויית המשתמש באתר, בניית מערך קישורים איכותי, כתיבת תוכן מקורי ובעל ערך ועוד.
לכן, אם החלטתם להגדיל פעילות עסקית ולמכור מוצרים ו/או שירותים ללקוחות בחו"ל – צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח לסייע לכם להשיג את כל היעדים ולכבוש שווקים בינלאומיים חדשים באמצעות שיטות מתקדמות ובעלויות משתלמות.
באופן כללי קידום אתרים נועד להעלות את דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש, בעיקר בגוגל מאחר שזהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר לא רק בישראל אלא גם ברוב המדינות מעבר לים. המטרה היא להגיע לדירוג גבוה ככל הניתן בדף התוצאות הראשון של מנועי החיפוש, מאחר שמיקום גבוה מבטיח חשיפה עצומה, שיעור הקלקות גבוה, טראפיק משמעותי לאתר וקבלת לידים איכותיים מלקוחות פוטנציאליים רבים המתגוררים בחו"ל.
כדי להבין מה זה בדיוק קידום אתרים בינלאומי עליכם להתייחס לנתונים הבאים: השוק המקומי בישראל קטן ומוגבל, ויזמים ישראלים רבים רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בחו"ל. אוכלוסיית העולם עברה לאחרונה את ה-8 מיליארד בני אדם, כאשר למעלה מ-4.3 מיליארד אנשים מחוברים לאינטרנט ועושים שימוש רב במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.
כדאי לדעת כי בכל שנייה מבוצעים עשרות אלפי חיפושים בגוגל, כלומר מיליארדי חיפושים בכל יום. אלו לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם ואתם לא יכולים להתעלם מהזדמנות זו מאחר שיש באפשרותכם למכור להם מוצרים באמצעות האתר ונכסים דיגיטליים נוספים. למעשה, האתר שלכם מהווה מעין כרטיס ביקור דיגיטלי המאפשר לגולשים להבין במה אתם עוסקים ואילו מוצרים ושירותים אתם משווקים. אנחנו בחברת PremiumSEO מתמחים גם בקידום אתרים SEO של אתרי סחר אלקטרוני, ובעזרת הידע והכלים שלנו תוכלו להגדיל את המכירות באתר באופן משמעותי, להגדיל פעילות עסקית בשווקים בינלאומיים חדשים, להפוך למותג בינלאומי מוכר וליהנות מיתרונות על פני המתחרים.
כדי לקדם את האתר הבינלאומי שלכם אנחנו מתכננים אסטרטגיית שיווק המותאמת לצורכי ולמאפייני העסק שלכם. גם בקידום הבינלאומי אנחנו מיישמים טכניקות וכלי SEO מרכזיים בהם עושים שימוש לקידום אתרים בארץ, כלומר:
• אופטימיזציה לאתר.
• מחקר שוק ומתחרים (לפי מדינות שאתם מגדירים).
• מחקר מעמיק של מילות מפתח וביטויי זנב ארוך.
• תכנון והקמת קישורים לאתר (רק מאתרים סמכותיים בעיני גוגל).
• אסטרטגיית תוכן והעלאת תכנים איכותיים לאתר, לבלוג, לפרופיל בגוגל לעסק שלי וברשתות החברתיות ועוד.
• ניטור התנהגות הגולשים ובדיקת מדדים שונים כמו יחס המרה ושיעור הקלקות.
• שיפור חוויית המשתמש כל הזמן.
• SEO טכני להתאמת האתר לקידום בינלאומי.
יחד עם זאת, אם יש לכם חברה מקומית לקידום אתרים או שקיבלתם שירות על ידי מקדם אתרים מקצועי, עליכם להבין כי קידום אתרים בחו"ל (בינלאומי) הוא מורכב יותר ודורש התייחסות שונה. הקידום הבינלאומי דורש זמן, יכולות ומיומנויות, ניסיון עשיר, התמדה ותקציב גדול יותר בהשוואה לתקציב הנדרש לקידום אתר בגוגל ישראל. למעשה, עלינו לתפור חליפה ייחודית לכל לקוח ולגבש אסטרטגיית קידום בהתאמה מדויקת למטרות העסקיות ולסוג הפעילות העסקית שלכם. אם ניסיתם לקדם את האתר בשווקים הבינלאומיים ללא הצלחה – אל תתייאשו, יש לנו את הידע והניסיון כדי לעזור לכם לקבל חשיפה רחבה ולמכור מוצרים בשווקים הבינלאומיים בהצלחה מרובה.
העולם הפך כבר מזמן לכפר גלובלי, אנשים עוברים לגור בארצות רחוקות כדי להתפרנס ולחיות בכבוד, עסקים מגדילים את פעילותם העסקית ומעוניינים לכבוש יעדים חדשים ולקבל חשיפה בשווקים בינלאומיים נוספים, והיקף המכירות באינטרנט ממשיך לעלות. לכן, אם אתם רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים בחו"ל ולהפוך למותג בינלאומי מוכר עליכם להשקיע בקידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, בשילוב פרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות.
כל המותגים הבינלאומיים המוכרים משקיעים תקציבי ענק בקידום אורגני ובפרסום ממומן, וכאשר בוחנים את פעילות ה-SEO שלהם ניתן לגלות כי הקידום מסייע לתאגידים ולארגונים המובילים להגדיל מכירות ולשפר ביצועים. נכון, לעסקים קטנים אין את התקציב שיש לחברות כמו Apple, Philips, Adidas, Nike, Zara, Ford, Mercedes וכדומה, אך בעזרת המומחים שלנו ניתן להגיע להצלחות מרשימות ולקבל טראפיק גדול ולידים איכותיים מלקוחות פוטנציאליים המחפשים עסקים ומוצרים כמו שלכם.
לכן, אם אתם מנטרים את הלקוחות שמגיעים לאתר שלכם ומבחינים בתנועה של לקוחות מחו"ל – כדאי לשקול קידום אתרים מקצועי בשווקים הבינלאומיים. בנוסף, אם העסק שלכם מצליח בישראל ואין לו יותר לאן להתפתח בשוק המקומי – כדאי לבדוק את האפשרות לקדם את האתר בחו"ל על מנת להגדיל את הפעילות העסקית שלכם בארצות הברית, באירופה, באסיה ועוד.
עם זאת, חשוב לדעת כי התחרות על מילות המפתח והמיקומים הגבוהים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש היא גדולה וקשה יותר בהשוואה לתחרות הקיימת בישראל. יש גישות שונות לקידום אתרים בינלאומי, וכדי להשיג את התוצאות הנכונות והרצויות ביותר עבורכם עליכם לבחור נכון חברה לשיווק דיגיטלי וכאן אנחנו, חברת PremiumSEO נכנסים לתמונה.
עסקים רבים הפועלים רק בשוק המקומי של מדינת ישראל מעוניינים להצליח גם מעבר לים. השוק המקומי קטן ומוגבל מבחינת כמות הלקוחות והיקף המכירות, לכן בעלי העסקים מחפשים שווקים חדשים שיאפשרו להם להגדיל את הפעילות העסקית ולמכור יותר מוצרים ושירותים. חשוב לזכור כי רוב העסקים גדלים משנה לשנה, ויזמים רבים רוצים להצליח בגדול גם מעבר לים. כדי להשיג את המטרות הללו יש להשקיע בשיווק העסק, ואחד מכלי השיווק היעילים והאפקטיביים ביותר להצלחה בשווקים הבינלאומיים הוא קידום אתרים בינלאומי, בדרך כלל בשילוב קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות המובילות.
היתרונות המרכזיים לקידום אתרים בינלאומי בעזרת המומחים שלנו ב-PremiumSEO:
• חשיפה רחבה בפני לקוחות פוטנציאליים בשווקים בינלאומיים נבחרים ומוגדרים מראש.
• גידול בפעילות העסקית בחו"ל.
• הפיכת העסק למותג בינלאומי מוכר ומצליח.
• מכירות ללקוחות בחו"ל.
• שיפור יחס המרה.
• דירוג גבוה בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.
• יצירת שיתופי פעולה רווחיים בשווקים בינלאומיים חדשים.
ראוי לציין כי קידום אתרים בינלאומי אינו מתאים לכל עסק או ארגון הפועל בישראל וזוכה להצלחה בשוק המקומי. יש עסקים המעוניינים לקבל חשיפה רחבה בשווקים בינלאומיים כדי להגדיל את הפעילות העסקית ולמכור בהצלחה מוצרים ושירותים ללקוחות חדשים מעבר לים. כדי להגדיל פעילות עסקית במדינות בחו"ל יש להיערך נכון לקראת השיווק במדינות זרות, וכיום רוב הפעילות נעשית בדיגיטל.
אם בעבר היזם נדרש לטוס, להשתתף בתערוכות בינלאומיות ולהקים נציגות מקומית במדינה זרה או לחתום על חוזים והסכמים לשיתופי פעולה במדינות היעד כדי להתחיל בפעילות העסקית, כיום יש פתרונות מתקדמים וכלים דיגיטליים המאפשרים ליזם למכור מוצרים בחו"ל, בלי כל ההשקעה מסביב. הקידום הבינלאומי הוא כלי שיווקי מוכח ויעיל המסייע לחברות המובילות בכל העולם להפוך למותגים בינלאומיים ולהגדיל את הפעילות העסקית שלהן. הקידום הבינלאומי מבטיח לכם חשיפה רחבה, לידים איכותיים שקל להפוך למכירות, מיתוג מנצח וגידול בפעילות העסקית בשווקים חדשים בחו"ל.
אנחנו מזמינים אתכם לפגישת הכרות ראשונית בה נציג בפניכם סיפורי הצלחה כדי שתוכלו להבין כיצד אנחנו יכולים לסייע לכם בפעילות העסקית בחו"ל.
הגדרת מדינות יעד – בשלב הראשון יש להגדיר את המדינות בהן רוצים להגדיל פעילות עסקית ולמכור מוצרים או שירותים.
קידום אתרים ייעודים או קידום אתר אחד בכמה שפות – בהתאם לתקציב ולמטרות שרוצים להשיג יש להכין אסטרטגיית SEO בינלאומית, ובשלב זה קובעים האם ליישם בקוד האתר סאב פולדרים לכל מדינת יעד ושפה או האם לבנות אתרים עם דומיינים מקומיים לכל מדינת היעד, כלומר אתר במבנה ccTLD (Country Code Top Level Domain).
מחקר מילות מפתח – יש לבצע מחקר מילות מפתח לכל מדינת יעד, וחשוב לזכור כי יש הבדלים מבחינת שפה, תרבות וסלנג, לכן בחירה הנכונה של ביטויי המפתח הינה קריטית להצלחת הקידום. כך לדוגמה, יש הבדלים משמעותיים בין אנגלית אמריקאית ולאנגלית בריטית, וגם במדינות בהן מדברים ברוסית, ספרדית וסינית יש הבדלים משמעותיים בין מדינה למדינה ובין אזור לאזור.
הרגלי החיפוש – גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוב המדינות בעולם, אך יש מדינות בהן האזרחים מעדיפים לבצע חיפוש במנועי חיפוש אחרים. הסינים משתמשים בעיקר במנוע החיפוש ביידו, דוברי רוסית מעדיפים לחפש באמצעות מנוע החיפוש יאנדקס, ויש גולשים המעדיפים מנועי חיפוש כמו בינג, יאהו וכו'. כמו כן, חשוב להכיר את שיטות והרגלי החיפוש של המקומיים כדי להתאים את האתר והתוכן עבורכם ועל מנת לבחור נכון את מילות המפתח בהן הם משתמשים.
אופטימיזציה ו-SEO טכני – חשוב לבצע אופטימיזציה לאתר או לאתרים אותם מקדמים במדינות היעד, בדגש על SEO טכני ושיפור חוויית המשתמש. אופטימיזציה לאתר נועדה לסייע לאלגוריתם של מנוע החיפוש ולשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש. יש מאות פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בדף התוצאות הראשון של גוגל, לכן באופטימיזציה אנחנו מבצעים שינויים שונים כדי לוודא כי האתר עולה במהירות, מותאם לגלישה במובייל ועוד.
כתובת האתר – יש כמה אפשרויות מבחינת ה-URL כאשר מבצעים קידום אתרים בינלאומי. כתובת האתר משפיעה על דירוגו בדף התוצאות של גוגל ושאר מנועי החיפוש. בהתאם לתקציב וליעדים שלכם אנחנו נסייע לכם לבחור נכון את כתובת האתר ומבנה ה-URL. כך לדוגמה, אם כתובת האתר שלכם היא www.yourbusiness.com, ואתם מעוניינים לקדם אותו לקבל לקוחות מגרמניה כדאי לשקול בניית אתר בשפה הגרמנית עם URL www.yourbusiness.de , ופתרון זול יותר יהיה לקדם אתר עם סאב דומיין או סאב דירקטורי בתצורה הבאה: www.yourbusinees.com/de או www.de.yourbusiess.com.
אסטרטגיית תוכן לקידום אתר בינלאומי – יש להתאים את התכנים באתר לקהלי היעד בכל מדינה, אך יש למעלה מ-7,000 שפות מדוברות לכן חשוב לבחור מראש את השפות הזרות כדי להכין תכנים איכותיים ולהתאים את מבנה האתר כך שהתוכן הרלוונטי יוצג לגולש. אפשר להשתמש בתגיות השונות בקוד האתר כדי לספק את התוכן הנכון לפי מאפייני הגולש והחיפוש. חשוב לתרגם את התכנים באתר על ידי אנשי מקצוע מיומנים ורק על ידי מתרגמים השולטים בשפה ברשת שפת אם. מומלץ שלא להסתמך על התרגום האוטומטי מאחר ואיכותו עדיין נמוכה והדבר ישפיע על קידום האתר ודירוגו בדף התוצאות.
מחקר מתחרים – יש תחרות קשה על המיקומים הראשונים בדפי תוצאות החיפוש לכן חשוב להכיר את המתחרים, לנתח את פעולות וטכניקות ה-SEO שלהם, לאפיין את מילות המפתח שהם בחרו ולהכין תכנים איכותיים יותר ממה שיש להם.
מערך קישורים – קישורים לאתר אותו מקדמים במדינות זרות הם כלי קריטי בתוצאות ה-SEO. חשוב לתכנן היטב את מערך הקישורים לאתר הבינלאומי, ומומלץ לבנות קישורים רק מאתרים מקומיים שנחשבים כסמכותיים בעיני גוגל. הקישורים חייבים להגיע מאתרים מקומיים בשפה זרה וחשוב לדעת כי איכות הקישורים חשובה יותר מכמותם.
בחירה נכונה של כלי SEO וקידום – יש שיטות שונות לקידום אתרים בינלאומי, ובחירה נכונה של כלי ה-SEO והקידום משפיעה על התוצאות. חשוב לחבר את האתר לגוגל אנליטיקס וכלים מתקדמים נוספים על מנת לנתח את התוצאות ולנטר מדדים שונים המסייעים לנו בקידום.
קידום לוקאלי – בקידום הבינלאומי מיישמים טכניקות וכלי SEO הלקוחים מעולם הקידום הלוקאלי. הקידום הלוקאלי מאפשר לנו להשיג יותר לידים, להגדיל את הטראפיק לאתר שלכם ולהגיע לדירוג גבוה בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. בין היתר, אנחנו פותחים עבורכם פרופיל עדכני בשירות גוגל לעסק שלי, מוסיפים את האתר במפות גוגל, רושמים אותו באינדקסים מקומיים ובונים קישורים מאתרים מקומיים הנחשבים לסמכותיים.
פרסום בדיגיטל – בדרך כלל אנחנו נמליץ לכם לשלב פרסום ממומן בדיגיטל כדי לחשוף את האתר ולקבל תוצאות במהירות. הקידום האורגני דורש זמן והתמדה, לכן כדאי לשלב קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות כדי לקבל לידים איכותיים ולשפר את יחס ההמרה עד השגת תוצאות ה-SEO.
תחרות קשה יותר – רמת התחרות בגוגל ובשאר מנועי החיפוש בחו"ל הינה גבוהה בהרבה מרמת התחרות שאתם מכירים בישראל.
שפה זרה – יש להתאים את האתר לקידום בינלאומי בשפה זרה אחת או יותר. קידום אתר בשפה זרה כמו אנגלית, ספרדית, צרפתית, ערבית, רוסית, סינית וכיוצא בזה דורש התייחסות שונה ומשאבים מתאימים.
אפיון קהלי יעד – כאשר מקדמים אתר של חברה בישראל קל לאפיין את קהל המטרה וכל מקדם אתרים יודע כיצד לבצע זאת ואיך להתאים את התכנים באתר למאפייני קהל המטרה. אפיון קהלי יעד בשווקים הבינלאומיים נחשב למשימה מאתגרת ומורכבת מאוד, יש לערוך מחקרי שוק מעמיקים, להבין את מאפייני קהל היעד בכל מדינה זרה, להתייחס נכון לשוני מבחינת תרבות, דת, צרכנות, שפה, סלנג, חוקים ועוד.
תוכן – האלגוריתמים של גוגל ושאר מנועי החיפוש רגישים מאוד לאיכות ולמקוריות התוכן, יש לגבש אסטרטגיית תוכן ייעודית לכל מדינה או אזור שבהם מעוניינים לקדם את האתר בחו"ל. חשוב להכין תכנים ארוכים באיכות גבוהה, והתוכן חייב להיות טוב יותר מהתכנים המוצעים על ידי המתחרים שלכם. כמו כן, יש להכין תכנים ארוכים ובעלי ערך לגולשים, ומומלץ להפיץ תוכן איכותי באתרים מארחים, באינדקסים, בפורומים מקצועיים ועוד.
קידום מקומי – ישראל היא מדינה קטנה לכן קידום לוקאלי פחות נפוץ בארץ. בעת קידום אתרים בינלאומיים יש ליישם טכניקות מתקדמות בתחום הקידום הלוקאלי ויש בישראל מעט מאוד מומחים בעלי ידע וניסיון בתחום זה.
תקציב – התקציב הנדרש לקידום אתרים בגוגל ישראל אינו גבוה, אך כדי לקדם את האתר שלכם בחו"ל יש להשקיע משאבים גדולים יותר.
SEO בינלאומי נועד בין היתר להשיג דירוג גבוה בדפי התוצאות של גוגל ושאר מנועי החיפוש, אך לקידום האתרים הבינלאומי יש חשיבות ויתרונות רבים נוספים עבור העסק שלכם. חברת PremiumSEO נוסדה על ידי היזמים דניאל כהנוב ורועי קודשי, מבכירי תעשיית הדיגיטל בישראל.
כדאי לבחור בנו מהסיבות הבאות:
• מקצועיות ללא פשרות, אנחנו מתמחים בקידום כל סוגי העסקים בכל השווקים הבינלאומיים.
• התמחות מעמיקה ומקיפה בעולמות ה-SEO והשיווק בדיגיטל.
• שיטות עבודה מתקדמות שבאמת מביאות לשיפור בתוצאות העסקיות.
• שקיפות מלאה ודיווחים שוטפים לכל אורך העבודה המשותפת.
• צוות מומחים הכולל בוני אתרים, מקדמי אתרים, מומחים לפרסום ממומן, מומחי שיווק דיגיטלי לעסקים, מומחים לניהול מוניטין באינטרנט, כותבי תוכן בשלל שפות ועוד.
• יחס אישי וחם לכל לקוח.
• מעטפת שירותים מלאה ומקיפה תחת קורת גג אחת.
• אמינות וחתירה למצוינות.
• פתרונות מתקדמים טכנולוגית.
• שיווק ופרסום דיגיטלי שבאמת עובד.
• סיפורי ההצלחה שלנו מגובים בהוכחות ונתונים.
PremiumSEO מציעה מעטפת שירותים רחבה ופתרונות מתקדמים ומותאמים אישית לשיווק העסק שלכם, תחת קורת גג אחת. חברתנו מתמחה בבניית אתרים במגוון שפות, בקידום אתרים אורגני וממומן, בניהול מוניטין ובניהול קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם ועוד. אנחנו מזמינים אתכם לפגישת הכרות על מנת שנוכל להתאים גם לכם חבילת קידום אתרים אורגני שתסייע לכם לחדור לשווקים בינלאומיים חדשים, להגדיל מכירות ופעילות עסקית וליהנות מלקוחות רבים ברחבי העולם.
למידע נוסף ולתיאום פגישה – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות הטלפון או האתר!
תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים
קידום אתרי תיירות, כולל קידום אתרי מלונות, נחשב לתחום נישתי ומאתגר מאוד בגלל התחרות הקשה על המיקומים הגבוהים בתוצאות החיפוש. חברת PremiumSEO מתמחה ב-SEO למלונות, היכנסו לאתר
תוכן עניינים קידום אתרים במנועי החיפוש נועד בראש ובראשונה לשפר את דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש ולהשיג חשיפה רחבה, טראפיק גבוה לאתר וזרם בלתי פוסק
תוכן עניינים קידום אתרים הוא תחום מקצועי שנועד בראש ובראשונה להשיג לאתר שלכם חשיפה רחבה ומיקום גבוה בדף התוצאות של גוגל ובשאר מנועי החיפוש. המטרה
תוכן עניינים אתרי החדשות בארץ ובעולם זוכים לטראפיק גבוה ומשמעותי, הם מספקים מידע חדשותי במגוון רחב של נושאים, אך בעידן הניו מדיה, גם העיתונאים ובעלי
תוכן עניינים מה זה קידום אתר איקומרס ולמי מתאים השירות? איך לבחור נכון חברה מקצועית לקידום אתרים במנועי החיפוש? איך מבצעים קידום אורגני לאתרי מכירות