קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש נועד להביא את האתר שלכם לדירוג גבוה ולקבל חשיפה רחבה וטראפיק משמעותי. חברת PremiumSEO מתמחה בקידום אתרים אורגני וממומן, היכנסו לאתר למידע נוסף.

כולם מדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש, תחום הקרוי לעיתים גם קידום אורגני, ועסקים רבים משקיעים משאבים רבים ב- SEOובקידום אורגני וממומן בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. מה זה בדיוק קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים? מי באמת צריך קידום אורגני לאתר שלו? כמה זמן לוקח קידום אתר במנועי החיפוש המובילים? איך עושים קידום אתרים וכיצד לבחור נכון מומחים לקידום אתרים?

באופן כללי, קידום אתרים הוא תחום מקצועי המבוסס על מגוון פעולות וטכניקות המתבצעות במטרה לשפר את דירוג ומיקום אתר האינטרנט שלכם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, בראשם גוגל, אך לא רק. הקידום האורגני מבוסס על מילות מפתח המהוות את ביטויי החיפוש המבוקשים והפופולריים ביותר על ידי קהלי יעד שונים של האתר שלכם, כלומר הלקוחות שלכם מישראל ומחו"ל. כאשר גולש מחפש ביטוי מסוים בגוגל או במנוע חיפוש אחר, התפקיד שלנו הוא להביא את האתר והנכס הדיגיטלי שלכם לראש תוצאות החיפוש המוצג בפני הגולש, ולגרום לו להקליק על האתר שלכם ולקבל בו מידע, להשאיר פרטים ליצירת קשר או לרכוש מוצר או שירות שאתם משווקים.

חברת PremiumSEO נוסדה על ידי דניאל כהנוב ורועי קודשי, מחלוצי תחום השיווק והפרסום בדיגיטל בישראל. חברתנו מתמחה בין היתר בתחומים הבאים:

• קידום אתרים אורגני בכל מנועי החיפוש, כולל גוגל, יאנדקס, ביידו, בינג ועוד.
• אופטימיזציה לאתרים ולתוכן.
• פרסום ממומן וניהול קמפיינים במנועי חיפוש וברשתות החברתיות.
• ניהול מוניטין ברשת האינטרנט, כולל דחיקת תוצאות שליליות.
• SEO טכני.
• קידום אתרים בינלאומי.
• קידום אורגני לאתרי מכירות (איקומרס).
• בניית אתרים בעברית, אנגלית ושפות נוספות.
• קמפיינים באמצעות OUTBRAIN ו-TABOOLA.
• שיפור יחס המרה.
• שיווק עסקים בדיגיטל.
• קורס מקצועי לקידום אתרים ולפרסום ממומן.

קידום אתרים במנועי חיפוש - רקע כללי​

כולם משתמשים במנועי החיפוש השונים כדי למצוא אתרים איכותיים ולקבל מידע עדכני בנושא החיפוש. מנועי החיפוש מאפשרים לגולשים ברחבי העולם למצוא אתרים רלוונטיים לפי מילות חיפוש. הגולש מקליד שאילתה מסוימת בחלונית החיפוש בגוגל או במנוע חיפוש אחר, כיום אפשר לבצע גם חיפוש קולי ללא צורך בהקלדה, ותוך שבריר שניה מנוע החיפוש מחזיר תוצאות המסודרות לפי הרלוונטיות שלהן לחיפוש שביצע הגולש.

חשוב לדעת כי מחקרים רבים בדקו את התנהגות הגולשים במנועי החיפוש, והנתונים מוכיחים כי רוב המשתמשים במנועי החיפוש השונים מתייחסים וצופים רק בתוצאות המופיעות בראש הדירוג של דף התוצאות. הלכה למעשה, הסטטיסטיקה מוכיחה כי אחוזי ה-CTR, כלומר שיעור ההקלקות על תוצאות החיפוש בגוגל נכון לשנת 2022 לפי מיקומם בדף התוצאות (SERP) הינו:

מיקום האתר בדף התוצאות הראשון

שיעור הקלקות CTR ב-%

1

כ-45%

2

15%

3

11%

4

8%

5

5%

מהטבלה אנחנו לומדים כי ככל שמיקום האתר שלכם גבוה יותר בדף התוצאות הראשון כך תקבלו יותר הקלקות וכניסות לאתר. רוב הגולשים מתייחסים בדרך כלל רק לתוצאות המופיעות בדף הראשון, ובעיקר ל-5 התוצאות הראשונות עם זאת, חשוב לזכור כי בדף התוצאות הראשון של גוגל, ובדרך כלל גם בשאר מנועי החיפוש, מופיעות גם תוצאות אורגניות, כלומר מודעות פרסום (קישורים ממומנים). בגוגל ניתן לראות 3 מודעות פרסום המופיעות בראש הדף, מעל תוצאות החיפוש האורגניות, אך הגולשים בדרך כלל מעדיפים ללחוץ על האתרים המקודמים אורגנית, לכן יש תחרות גבוהה על המיקומים הראשונים, וכאן המומחים שלנו בחברת PremiumSEO נכנסים לתמונה.

מה החשיבות של קידום אתרים במנועי החיפוש

השימוש במנועי החיפוש הולך וגובר עם השנים וכיום קשה לדמיין את חיינו ללא גוגל ושאר המנועים. מנועי החיפוש באינטרנט מסייעים לנו למצוא אתרים לפי מילות חיפוש וביטויים שונים, ולאחר הקלדת שאילתה מסוימת, מקבלים דף תוצאות הכוללת בדרך כלל שני סוגים של קישורים:

• תוצאות אורגניות – התוצאות מוחזרות על יד האלגוריתם המשוכלל של מנוע החיפוש, כתגובה למילות ולביטויי החיפוש של הגולש המופיעים בשאילתה של הגולש.
• פרסומות (קישורים ממונים) – פרסומות המופיעות בדרך כלל בראש דף התוצאות או בצידי הדף, כאשר גם הקישורים הממומנים קשורים למילות המפתח שהגולש הקליד בחלון החיפוש.

חשוב להדגיש כי בתחום קידום האתרים אנחנו מתייחסים לקידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות. בהתאם לתקציב ולאסטרטגיית הקידום והשיווק של העסק שלכם באינטרנט יתכן ונמליץ לכם לשלב בחבילת הקידום האורגני גם פרסום ממומן במנועי החיפוש על מנת לקבל חשיפה מהירה וממוקדת, וזאת עד שהאתר שלכם יתקדם באופן אורגני ויגיע לדירוג גבוה בדף התוצאות הראשון.

אגב, המטרה היא להתברג בין המיקומים הראשונים בדף התוצאות הראשון של מנועי החיפוש הרלוונטיים עבורכם, וכמובן שכולם נלחמים על המקום הראשון אך התחרות כיום קשה מאוד וקשה להשיג את המקום הראשון ללא תקציב גדול ומשמעותי והתמדה בקידום האורגני במשך תקופה ממושכת. אם חברת פרסום דיגיטלי או מקדם אתרים מקצועי אמר לכם שהוא ישיג את המקום הראשון בגוגל תוך זמן קצר ובתקציב נמוך – אנחנו ממליצים לכם לשמור מרחק מאחר שאין אפשרות להתחייב לתוצאה כזו.

עבודת קידום האתר במנוע חיפוש מבוססת על טכניקות שונות ועל פי יעדי האופטימיזציה. שיטות הקידום התפתחו בד בבד עם התפתחות מנועי החיפוש, וחשוב לזכור כי במנועי החיפוש הוותיקים והישנים בעלי האתרים נאלצו להוסיף את האתר החדש שלהם בצורה ידנית. כאשר מנהלי ובעלי אתרים הבינו כי הזחלן של מנוע החיפוש בודק ומאפיין את תגי המטא המובנים בקוד של עמודי האתר כדי לקבוע את הרלוונטיות של העמוד בהתאם לחיפוש, כלומר On Site Factor, רוב מנהלי האתרים פיתחו שיטה לשיפור דירוג האתר בתוצאות החיפוש באמצעות הוספת מידע רב ומילות מפתח שאינן רלוונטיות לשאילתה של הגולשים.

לכן חברות הטכנולוגיה המפתחות את מנועי החיפוש החלו לשכלל את האלגוריתמים של הזחלנים ולהוסיף פרמטרים רבים נוספים על מנת לקבוע את הרלוונטיות של האתר לחיפוש שביצע הגולש. כיום, ידוע כי האלגוריתם של גוגל קובע את הרלוונטיות של האתרים באמצעות מאות פרמטרים שונים, לכן מקדמי האתרים חייבים לבצע אופטימיזציה ולהכין את האתר לקידום אורגני במנועי החיפוש. בפועל, המקדמים מבצעים סוגים שונים של אופטימיזציה כגון:

אופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO) – אחת המשימות המרכזיות בתחום קידום האתרים היא אופטימיזציה של האתר לדרישות של מנוע החיפוש, למשל גוגל. SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization) כולל טכניקות שונות המתמקדות בעיקר בתיקון מבנה האתר, לרבות תיקון שגיאות בקוד האתר, תיקון שגיאות ותקלות קיימות במהלך פעילות האתר, התאמת האתר לשינויים הטכנולוגיים ברשת האינטרנט ובמנועי החיפוש, בניית היררכיה המסייעת לזחלן של מנועי החיפוש להבין טוב יותר את מהות האתר, בניית קישורים, שיפור חוויית המשתמש, חלוקה נכונה של הדפים, שיבוץ נכון של מילות המפתח בכותרות, בתגיות האתר, בכתובת ה-URL ובתכנים ועוד.

אופטימיזציה לתוכן המופיע באתר – התוכן הוא כלי מרכזי בקידום אתרים במנועי חיפוש, בדגש על גוגל. לפני שמיישמים טכניקות שונות לקידום האתר יש לבצע אופטימיזציה לתכנים המופיעים בו, למשל שדרוג התכנים הקיימים, הוספת תכנים איכותיים ומקורים המיועדים לגולשים וכוללים מילות מפתח רלוונטיות, כותרות נכונות, אופטימיזציה לתמונות ולסרטוני הווידאו באתר ועוד.

אופטימיזציה מחוץ לאתר (OFF SITE) – פעולות שונות הנעשות מחוץ לאתר, בעיקר בניית מערך קישורים לאתרים הנחשבים כסמכותיים ואיכותיים בעיני האלגוריתמים של מנועי החיפוש. לפני התחלת הקידום עצמו יש לבדוק את הקישורים הקיימים, להסיר קישורים לא תקינים או כאלו המשפיעים לרעה על דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש וכו'.

אופטימיזציה טכנית – SEO טכני להכנת האתר לקראת קידום המנועי החיפוש, יש לבצע מבחנים שונים כדי לשפר מדדים שונים של האתר, למשל מהירות טעינת הדפים, התאמה לעדכונים השונים של מנועי החיפוש, התאמת האתר לכל סוגי המסכים ובעיקר למסכים של הסמארטפונים (אתר רספונסיבי) ועוד.

מה היתרונות של קידום אתרים ממומן בגוגל?

אנחנו בחברת PremiumSEO ממליצים ללקוחות לשלב בין קידום אתרים אורגני (SEO) לבין קידום אתרים ממומן בגוגל, ובהתאם לצורך אנו נמליץ גם על ניהול קמפיינים בפייסבוק, באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות. קידום אתרים ממומן המכונה גם פרסום ממומן בגוגל, מבוסס על שיטת תשלום לפי הקלקה, באנגלית PPC, ראשי תיבות של Pay Per Click. לכן, כל עוד לא הקליקו על מודעת הפרסום שלכם אינכם משלמים על המודעה, והתשלום מתבצע בפועל רק לאחר הקלקה על מודעת הפרסום או יצירת קשר טלפוני לעסק שלכם.


היתרונות המרכזיים של קידום ממומן בגוגל הם:

• מיד לאחר העלאת הקמפיין באמצעות מערכת הפרסום גוגל אדס תוכלו לקבל פניות רלוונטיות מלקוחות פוטנציאליים המחפשים מוצר או שירות שאתם מספקים.
• הקמפיין בגוגל עובד ומאפשר לכם להגדיל פעילות עסקית, למכור יותר מוצרים ו/או שירותים ולשפר את רווחיות העסק.
• אתם משלמים בפועל רק על כניסות רלוונטיות לאתר שלכם.
• שיפור יחס המרה.
• המודעה שלכם מוצגת רק בפני אנשים שבאמת צריכים את המוצר או השירות שאתם מספקים, כלומר פרסום ממוקד לפי קהלי מטרה שהמאפיינים שלכם ידועים מראש. יכולות הטירגוט במערכת הפרסום של גוגל הן יוצאות דופן ואנחנו יכולים להגדיר היטב את קהל היעד הרלוונטי למודעות הפרסום שלכם.
• ניטור מלא ובקרה מושלמת המאפשרת לכם לדעת מה הגולש שהקליק על מודעת הפרסום בגוגל עשה באתר שלכם.
• התוצאות של קידום ממומן בגוגל הן מיידיות ואינכם צריכים להמתין חודשים ארוכים עד שהקידום האורגני יביא את האתר שלכם למיקום גבוה בגוגל.
• יתרון משמעותי מול המתחרים שלכם.
• פרסום ללא התחייבות, אפשר לקבוע תקציב יומי וניתן להפסיק את הקמפיין בכל רגע נתון.

ראוי לציין כי מערכת הפרסום המתקדמת של גוגל, כלומר Google Ads, מאפשרת לכם להציג מודעות ופרסומות לא רק בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל (רשת החיפוש) אלא גם ביוטיוב, בגוגל שופינג, ברשת המדיה של גוגל GDN (ראשי תיבות של Google Display Network) כלומר באתרים איכותיים הקשורים למנוע החיפוש.

מה היתרונות של קידום אתרים במנועי החיפוש?

טראפיק משמעותי ואיכותי יותר – אחת מהמטרות המרכזיות של קידום אתרים היא להשיג טראפיק גדול ואיכותי לאתר שלכם. כאשר שואלים מה זה קידום אורגני מבינים כי מיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל ושאר מנועי החיפוש מביא לתנועה גדולה לאתר אותו מקדמים, וככל שהטראפיק גדול ואיכותי יותר כך אתם זוכים ליותר לידים ויכולים להגדיל את הפעילות העסקית שלכם בארץ וברחבי העולם. ראוי לציין כי הטראפיק אותו משיגים בקידום אורגני נחשב לאיכותי יותר בהשוואה למשתמשים הנכנסים לאתר מקידום ממומן.

נכס דיגיטלי בעל ערך – ככל שהאתר שלכם מופיע במיקום גבוה יותר בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים כך הערך של האתר גבוה יותר. האתר שלכם הוא נכס דיגיטלי חשוב ובעל ערך, ויש אפשרות למכור נכס דיגיטלי למשקיעים המחפשים אתר איכותי ובעל פוטנציאלי כלכלי.

חשיפה רחבה – מיקומים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש משפיעים על החשיפה של האתר בפני לקוחות פוטנציאליים. בעזרת קידום אתרים על ידי חברה לקידום אורגני ניתן לקבל חשיפה רחבה בפני קהלי יעד מוגדרים מראש, החשיפה לאתר שלכם מאפשרת לכם להגדיל את הפעילות העסקית בשווקים בינלאומיים שונים כמו ארצות הברית, אירופה, אסיה ועוד. חשוב לזכור כי החשיפה באמצעות טכניקות הקידום האורגני היא חינמית, למעט התשלום לחברת קידום אתרים, וכאשר האתר שלכם מתברג במיקום גבוה תיהנו מחשיפה בלתי מוגבלת ואינכם משלמים על הקלקות הגולשים, בניגוד לקידום הממומן שבו כל הקלקה עולה לכם כסף.

יחס המרה גבוה – אחד המדדים החשובים שיש להתייחס אליו במהלך קידום האתר שלכם במנועי החיפוש הוא שיעור יחס ההמרה, ועליכם לדעת כי תנועה אורגנית לאתר מביאה לאחוזי המרה גבוהים בהרבה מאחוז ההמרה באמצעות ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות. עם זאת, כדאי לשלב בין קידום אורגני לממומן, בעיקר לאחר אינדוקס האתר במנועי החיפוש וזאת כדי להביא לחשיפה מהירה יותר ולייצר טראפיק משמעותי התורם גם לשיפור מיקום האתר ודירוגו.

מיתוג ומוניטין – כל עסק רוצה להיות ראשון בגוגל מאחר ומיקום גבוה מבטיח מיתוג של עסק מצליח וגדול, והמיקום הגבוה משפר את המוניטין. רוב הגולשים מתייחסים רק לתוצאות האורגניות בדף התוצאות הראשון, ובעיקר ל-5 התוצאות הראשונות. אם העסק שלכם מופיע בראש דף התוצאות אתם יכולים להפוך למותג מוכר ומצליח עם מוניטין חיובי. כיום, גולשים רבים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים רק מחברות בעלות מוניטין טוב באינטרנט, ואנחנו נסייע לכם להשיג את המטרה ולהפוך למותג מוכר.

איך קידום אתרים במנועי חיפוש יכול לסייע לך?

קידום האתר שלכם במנועי החיפוש השונים מבטיח טראפיק איכותי בעלות נמוכה ולאורך זמן. זו השקעה לטווח הארוך המאפשרת לכם להגדיל מכירות ופעילות עסקית, להפוך למותג בינלאומי וליהנות מלקוחות רבים. חשוב לציין כי ההקלקות של גולשים על הקישור האורגני המוביל לאתר שלכם, כלומר לדף ייעודי באתר, אינן כרוכות בתשלום לעומת הקמפיינים הממומנים שבהם כל הקלקה עולה לכם כסף.

לכן, יש עדיפות לקידום האורגני כאשר מחפשים תוצאות לטווח הארוך, וגם אם אלפי גולשים מקליקים על התוצאה האורגנית הקישור שלכם לא נעלם, בניגוד לקידום הממומן שבו ברגע שסיימתם את תקציב הפרסום היומי המודעה שלכם אינה מופיעה יותר. כדי להבין זאת אנחנו מציגים בפניכם דוגמה מספרית:

נניח ויש לכם עסק למכירת אופניים וציוד רכיבה, והחלטתם להשקיע בפרסום ממומן PPC בגוגל, והתקציב החודשי שלכם עומד על 2,000 ₪, כלומר תקציב יומי של 66 ש"ח. בהנחה שרמת התחרות בינונית ועלות ההקלקה הממוצעת היא 8 ₪, לאחר 8 הקלקות על מודעת הפרסום (קישור ממומן) סיימתם את התקציב היומי, לכן גוגל לא יציג יותר במשך היום את המודעה שלכם. מתוך 8 הקלקות על הקישור הממומן ניתן לצפות לליד אחד או שניים במקרה הטוב.

הקידום האורגני מבטיח כי האתר שלכם יופיע במיקום גבוה בדף התוצאות הראשון, וכל מי שמחפש מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים לאתר שלכם יוכל לראות את הקישור לאתר שלכם ולא משנה כמה גולשים יקליקו על התוצאה, התקציב לעולם לא מסתיים והאתר שלכם יופיע בדף התוצאות ללא כל הגבלה. זהו אחד מהיתרונות המרכזיים המשמעותי של קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, וגם לאחר שתסיימו את החוזה עם חברת קידום אתרים האתר שלכם ימשיך להופיע במיקום גבוה ותיהנו מתנועה גדולה ומלידים איכותיים שתוכלו להפוך בקלות למכירות.

בנוסף, הקידום האורגני במנועי החיפוש מבטיח לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם. החשיפה הרחבה והמיקום הגבוה בדף התוצאות, כל אלו ועוד משפיעים על התנהגות הגולשים, ומחקרים רבים כבר הוכיחו כי גולשים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים מאתרים הנמצאים במיקומים הגבוהים ביותר. אם האתר שלכם מופיע מעל האתרים של המתחרים יש לכם יתרון משמעותי עליהם, ותוכלו להגדיל מכירות ולהפוך לאוטוריטה בתחום העיסוק שלכם.

איך עושים קידום אתרים במנועי חיפוש?

קידום אתרים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש מתחיל באופטימיזציה לאתר, כלומר SEO. לאחר האופטימיזציה מיישמים פעולות וטכניקות שונות לקידום אורגני של האתר כדי להגיע למיקומים הגבוהים ביותר בדף התוצאות הראשון.
שלבי קידום האתר במנועי החיפוש הם:

מחקר מילים – שלב קריטי בתהליך האופטימיזציה לאתר והכנתו לקראת קידום אורגני במנועי החיפוש. אנחנו משתמשים בכלים טכנולוגיים מתקדמים לזיהוי ולבחירת מילות המפתח וביטויי זנב ארוך הרלוונטיים לאתר ולתחום העיסוק שלכם. האתר והתוכן המופיע בו סובבים סביב מילות המפתח, והתפקיד שלנו הוא לבחור את הביטויים שהלקוחות שלכם מחפשים במנועי החיפוש, וכך אנחנו יכולים להבטיח כי האתר שלכם יופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

מחקר שוק ומתחרים – עלינו לבצע מחקר שוק ומתחרים כדי לתכנן נכון את אסטרטגיית הקידום ושיווק האתר שלכם ברשת. המתחרים שלכם משקיעים בקידום אורגני ואנחנו יכולים לנתח את הפעילות הדיגיטלית שלהם כדי לנטר ולבדוק את מילות המפתח והקישורים בהם הם עושים שימוש, וכך אנחנו יכולים לבצע פעולות שיסייעו לאתר שלכם להופיע מעל התוצאות של המתחרים.

אופטימיזציה לאתר – תחום מורכב ומאתגר מאוד, אנחנו מבצעים SEO טכני כדי לשפר את האתר ולהתאימו לקידום מיטבי במנועי החיפוש, ובנוסף אנחנו מבצעים אופטימיזציה לאתר ולתכנים. האופטימיזציה נועדה לשפר את הקוד והפן הטכני והוויזואלי של האתר, כולל שיפור חוויית משתמש, היררכיה נכונה, כותרות משולבות במילות מפתח מרכזיות, תגי מטא, כתובת האתר, שיפוט טעינת האתר, התאמה למובייל, שימוש נכון בתגיות השונות, הסרת דפי שגיאה, טיפול מקצועי בתכנים משוכפלים, שיפור התמונות והוספת תגיות ALT, שיפור התוכן הקיים ועוד.

בניית קישורים פנימיים וחיצוניים – קישורים הם כלי יעיל בעבודת הקידום, אנחנו בודקים את הקישורים הקיימים, בונים קישורים פנימיים המסייעים בקידום האורגני ומתכננים מערך של קישורים חיצוניים רק מאתרים הנחשבים כסמכותיים בעיני גוגל ושאר מנועי החיפוש. המטרה היא קישורים איכותיים וחלפו הימים בהם גוגל העניק דירוג גבוה לפי כמות הקישורים, כיום איכות הקישור היא החשובה ביותר.

תוכן איכותי – התוכן הוא אחד האלמנטים החשובים והמשפיעים ביותר על קידום אורגני של האתר. אנחנו מגבשים אסטרטגיית תוכן על ידי אנשי מקצוע מנוסים, ואנו משדרגים ומעבים תכנים איכותיים המופיעים באתר שלכם, מעלים לאתר תכנים חדשים, ארוכים ומקוריים בעלי ערך לגולש, אלו תכנים המשולבים במילות מפתח המסייעים לאלגוריתמים של מנועי החיפוש להבין טוב יותר את האתר ולהעניק לו דירוג גבוה. בנוסף, אנחנו מפיצים תכנים איכותיים בפורומים, בשירות גוגל עסק שלי, בבלוג, ברשתות החברתיות ובאתרים מאחרים, ובהתאם לתקציב נשלב גם תוכן שיווק באמצעות אאוטבריין וטאבולה.

ניטור ומעקב – לאחר שלב האופטימיזציה והכנת האתר לקראת קידומו אנחנו מחברים את האתר לכלים כמו גוגל אנליטיקס על מנת לנטר את התקדמות האתר, לעקוב אחר שינויים ולשפר את הפעולות כדי להשיג את המטרות. בנוסף אנחנו שולחים אליכם דיווח חודשי מפורט כדי שתוכלו לעקוב אחר העבודה שלנו ולהתרשם מהשיפור במיקום האתר.

המומחים של PremiumSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם

קידום אורגני במנועי החיפוש מבוסס על טכניקות ופעולות שונות, חלקן מורכבות, ובעזרת כלים מתקדמים וניהול תוכן מקצועי. אנחנו מיישמים טכניקות שונות כדי לקבל טראפיק גבוה לאתר ולהביא את האתר שלכם לדירוג גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש. בפועל הקידום מתחלק לפעולות שאנו מבצעים במבנה האתר (ON PAGE) ופעולות הנעשות מחוץ לאתר.
קידום אתרים במנועי החיפוש דורש זמן והתמדה. אם הבטיחו לכם להיות מקום ראשון בגוגל תוך חודש או אפילו חצי שנה, כדאי לכם לבחור מקדם אחר. קידום אתרים לוקח זמן, בדרך כלל מתחילים לראות את התוצאות רק לאחר 6-3 חודשים, ואם אנחנו מקדמים אתר בינלאומי ניתן לראות תוצאות רק לאחר 6 חודשים עד שנה.
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוב המדינות בעולם, יחד עם זאת יש מדינות שבהן המשתמשים מעדיפים מנועי חיפוש אחרים. כך לדוגמה ברוסיה רוב האנשים משתמשים במנוע החיפוש יאנדקס, בסין הרוב משמשים בביידו וכך הלאה. לכן, חשוב לקדם את האתר בכמה מנועי חיפוש במקביל, כמובן בהתאם למדינות היעד, להרגלי הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים ובהתאם למגבלות התקציב.
כדי לבחור נכון חברת לקידום אתרים במנועי החיפוש מומלץ לקרוא מידע על החברה, לעיין בסיפורי ההצלחה שהיא מפרסמת, לבדוק מה הוותק והניסיון של המקדמים ולהתרשם מחוות דעת וביקורות שנכתבו על החברה. כדאי לבחור חברה לשיווק דיגיטלי המתמחה בקידום אתרים אורגני וממומן המציעה פתרונות מתקדמים ושירות יעיל עם שקיפות מלאה ומחירים הוגנים.

בשורה התחתונה

לסיכום, אנחנו בחברת PremiumSEO מתמחים בקידום אתרים במנועי חיפוש, שיווק עסקים באינטרנט, פרסום דיגיטלי, קידום אתרים בינלאומי, ניהול קמפיינים, ניהול מוניטין באינטרנט ועוד. כחברה מובילה לקידום אתרים בכל מנועי החיפוש נשמח לספק עבורכם מעטפת שירותים בהתאמה אישית ותחת קורת גג אחת.

למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולקידום אתרים במנועי החיפוש על ידי מומחים מנוסים – צרו איתנו קשר עוד היום!

יצירת קשר
שיתוף ברשתות
מאמרים מומלצים:
קידום אתרים בשפות זרות

תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים

קידום אתרי מלונות

קידום אתרי תיירות, כולל קידום אתרי מלונות, נחשב לתחום נישתי ומאתגר מאוד בגלל התחרות הקשה על המיקומים הגבוהים בתוצאות החיפוש. חברת PremiumSEO מתמחה ב-SEO למלונות, היכנסו לאתר

קידום אתרים טכני

תוכן עניינים קידום אתרים במנועי החיפוש נועד בראש ובראשונה לשפר את דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש ולהשיג חשיפה רחבה, טראפיק גבוה לאתר וזרם בלתי פוסק

קידום אתרים גדולים

תוכן עניינים קידום אתרים הוא תחום מקצועי שנועד בראש ובראשונה להשיג לאתר שלכם חשיפה רחבה ומיקום גבוה בדף התוצאות של גוגל ובשאר מנועי החיפוש. המטרה

קידום אתרי חדשות

תוכן עניינים אתרי החדשות בארץ ובעולם זוכים לטראפיק גבוה ומשמעותי, הם מספקים מידע חדשותי במגוון רחב של נושאים, אך בעידן הניו מדיה, גם העיתונאים ובעלי

קידום אתר איקומרס

תוכן עניינים מה זה קידום אתר איקומרס ולמי מתאים השירות? איך לבחור נכון חברה מקצועית לקידום אתרים במנועי החיפוש? איך מבצעים קידום אורגני לאתרי מכירות

דילוג לתוכן