קידום אתרים טכני

תוכן עניינים

קידום אתרים במנועי החיפוש נועד בראש ובראשונה לשפר את דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש ולהשיג חשיפה רחבה, טראפיק גבוה לאתר וזרם בלתי פוסק של לידים חמים ואיכותיים. בתהליך קידום אתרים אורגני ישנם מספר שלבים שחייבים לבצע, ורוב בעלי האתרים מכירים את שלבי האופטימיזציה, מחקר מילות מפתח, אפיון קהל יעד, בניית פרופיל קישורים, כתיבת תוכן ו-On Page SEO.

יחד עם זאת, רבים מבעלי האתרים אינם מכירים את התחום של קידום אתרים טכני, ובפועל יש גם מקדמי אתרים שאינם שולטים בתחום ה-SEO הטכני – לכן, לא פעם מאמצי הקידום אינם מניבים את התוצאות הרצויות, ואם לא מבצעים SEO טכני אין אפשרות לממש את הפוטנציאל של פעולות ה-SEO שמבצעים. למעשה, קידום אתרים טכני מתייחס להנגשת האתר לאלגוריתמים המשוכללים של מנועי החיפוש השונים, ובראשם כמובן גוגל ולהבטיח סריקה ואינדוקס המעניקים דירג גבוה.

נכון, ידוע כי האלגוריתמים של גוגל ושאר מנועי החיפוש הינם משוכללים ומתקדמים מאוד, וכיום מנועי החיפוש חכמים מאוד ויש להם יכולות חדשניות ומתקדמות, אך עדיין הטכנולוגיה רחוקה מלהיות מושלמת לכן חשוב להכין דוח Technical SEO ולבצע תיקונים ומקצה שיפורים באתר עצמו על מנת להתאים אותו לקראת האינדוקס והסריקה (Index and Crawling) על ידי האלגוריתם המשוכלל של גוגל ושאר מנועי החיפוש. זהו תהליך טכני שאינו קשור לתכנים באתר, לכן הפעולה שקופה מבחינתכם, אך כדי להשיג את המיטב ממאמצי הקידום האורגני חייבים לבצע קידום אתרים טכני על ידי מקדמים מנוסים ומקצועיים, כמו הצוות שלנו בסוכנות הדיגיטל PremiumSEO.

קידום אתרים טכני – חלק בלתי נפרד מהעבודה

בכל תהליך קידום אתרים במנועי החיפוש יש שלושה שלבים מרכזיים בעבודה של מקדם האתר. אלו עמודי התווך בתחום ה-SEO, והשלבים המרכזיים הינם: On Page SEO, Off Page SEO ו-SEO טכני.
On Page SEO מתייחס בעיקר לאופטימיזציה שמבצעים על התוכן באתר והכנת האתר למשתמש, לרבות שיפור הקוד, כאשר התוכן מסייע למנוע החיפוש ולמשתמשים להבין מה נושא העמוד, כלומר במה עוסק הדף המוצג במסך, ובנוסף מוסיפים תגית ALT לתמונות ועורכים את תגית מטא דסקרפישן. Off Page SEO מתייחס בעיקר לבניית פרופיל קישורים מאתרים חיצוניים וסמכותיים כדי לשפר את המוניטין ומדד ה-Trust של האתר אותו מקדמים ועל מנת להשיג דירוג גבוה לאתר. SEO טכני מתייחס לשיפור האתר ולהתאמתו לסריקה ולאינדוקס במנוע החיפוש.
כדי להבטיח תוצאות מיטביות בתהליך קידום אתרים אורגני יש לבצע את שלושת השלבים שציינו, ומומלץ להתחיל עם קידום אתרים טכני ורק אז לבצע התאמות ושינויים במסגרת שלבי ה-On Page וה-Off Page.

מה החשיבות של קידום אתרים טכני?

המטרה העיקרית של קידום אתרים אורגני היא להשיג דירוג גבוה ככל האפשר בדף התוצאות הראשון של גוגל ושאר מנועי החיפוש. ידוע לכל כי מיקום גבוה בתוצאות החיפוש מהווה יתרון משמעותי ומבטיח חשיפה רחבה, הקלקות רבות ותנועה משמעותית לאתר. כמו כן, כולם יודעים כי תוכן איכותי ומקורי מהווה פקטור מרכזי בעבודת הקידום וכדי להשיג דירוג גבוה במנועי החיפוש, עם זאת, אין אפשרות להסתפק רק בתכנים טובים ובקישורים מאתרים סמכותיים ואיכותיים, מאחר שיש להנגיש את האתר עצמו למנועי החיפוש ולהקל על האלגוריתם של גוגל ושאר המנועים לסרוק ולאנדקס את האתר. בקידום הטכני לא עוסקים בתוכן עצמו אלא בהגדרות הטכניות ובאלמנטים נוספים כמו קובץ מפת אתר, סכמה, מבנה ה-URL, מהירות טעינת עמודי האתר, קובץ robots.txt, מבנה הניווט וההיררכיה בתוך האתר, פירורי לחם, התאמת האתר לגלישה במובייל (התאמה לדרישות עדכון מובייל פירסט), נתונים מובנים באתר (Structured Data) וכיוצא בזה.

החשיבות של קידום אתרים טכני היא:
• שיפור התקשורת עם הזחלן או הבוט של גוגל ושאר מנועי החיפוש.
• הנגשת והתאמת האתר לקראת סריקה ואינדוקס במנועי החיפוש השונים.
• קידום אתרים טכני משפר את דירוג האתר.
• הקידום הטכני מסייע לעכביש של גוגל לסרוק ולהבין את האתר.
• הקידום הטכני משפר את מיקום האתר בדף התוצאות.
• SEO טכני על ידי אנשי מקצוע מנוסים מבטיח יתרון על פני המתחרים.
• ניווט יעיל וידידותי יותר למשתמשים המבקרים באתר.

רגע לפני שאנחנו מבינים מהן הפעולות שיש לבצע במסגרת הקידום הטכני כדאי להבין כיצד מנועי החיפוש סורקים ומאנדקסים אתרים. גוגל, כמו מנועי חיפוש אחרים, סורק את האתר, מנתח אותו ומוסיף את הדפים למסד נתונים ענק, כלומר הוא מבצע אינדוקס של האתר. בשלב הבא גוגל מעניק דירוג לאתר, וככל שהדירוג גבוה יותר כך האתר שלכם יופיע במיקום גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש, וכל אחד יודע כי דירוג גבוה מבטיח יותר הקלקות ומביא לטראפיק גדול לאתר.

שלב הסריקה – הבוט של גוגל (Googlebot) סורק מדי יום אתרי אינטרנט ומחפש דפים חדשים ודפים שעברו עדכון. הבוט המתקדם והחכם של גוגל סורק את כל רשת האינטרנט, ובפועל הוא מגלה אתרים חדשים באמצעות האתרים שהוא סורק. כאשר הבוט סורק את האתר שלכם הוא מגלה את הקישורים הפנימיים וכך הוא למעשה סורק את העמודים החדשים שהוא גילה.
שלב האינדוקס – הזחלן של גוגל מנתח את דפי האינטרנט שהוא סרק והוא מאחסן מידע במסד נתונים עצום בגודלו. בפעולת האינדוקס גוגל משייך את האתר והעמודים הפנימיים שבו לפי נושאים, שאילתות ומילות מפתח. כמו כן, גוגל מדרג את תוצאות השאילתות וכך נקבע הדירוג של האתר שלכם.

מומלץ לבדוק האם גוגל אינדקס את האתר שלכם, במיוחד אם העליתם רק לאחרונה אתר חדש לרשת האינטרנט. האינדוקס על ידי גוגל עשוי לקחת זמן, ולעיתים הוא יתבצע רק לאחר מספר שבועות. אם מגלים בבדיקה כי גוגל עדיין לא אינדקס את האתר אפשר להוסיף בקשה לאינדוקס האתר והעמודים החדשים באמצעות גוגל קונסול. לפני הסריקה והאינדוקס חשוב להכין את האתר באמצעות ה-SEO הטכני.

אם מגלים כי גוגל לא אינדקס את האתר עליכם להבין כי האתר שלכם לא יוצג בתוצאות של מנוע החיפוש, לכן אין להקל ראש בחשיבות הקידום הטכני ויש לבדוק מה גרם לגוגל לא לסרוק ולאנדקס את האתר או עמודים מסוימים הקיימים בו כדי לתקן ליקויים ולהשלים את הסריקה והאינדוקס. ברוב המקרים מנוע החיפוש לא סרק ולא אינדקס את האתר שלכם בגלל כשלים טכניים באתר, ואנחנו ב-PremiumSEO נעזרים בכלים טכנולוגיים מתקדמים כדי לאתר את הבעיות הטכניות שמונעות מהאתר שלכם לעבור סריקה ואינדוקס.

איך מבצעים קידום אתרים טכני?

לאחר שהבנו כי קידום אתרים טכני הוא חלק בלתי נפרד מתהליך האופטימיזציה וקידום האתרים האורגני, חשוב לציין כי SEO טכני נועד לסייע לזחלנים ולבוטים של מנועי החיפוש לסרוק וגם לאנדקס את האתר, בדרך הטובה ביותר.
לא פעם מגיעים אלינו לקוחות שהשקיעו הרבה מאוד כסף בקידום האתר שלהם במנועי החיפוש אך הם התאכזבו מהתוצאות הדלות ומהמיקום הנמוך בדף התוצאות של גוגל. ברוב המקרים אנחנו מגלים כי המקדם לא השקיע בקידום אתרים טכני לכן הדירוג היה נמוך. מסיבה זו חשוב להשקיע באופן שוטף ב-SEO הטכני, לכל אורך עבודת הקידום האורגני, אך זהו תחום מורכב הדורש ידע וניסיון, לכן עליכם לבחור נכון חברה מקצועית לקידום אתרים.

באופן כללי, בתהליך קידום אתרים טכני מבצעים את הפעולות הבאות:

מפת אתר (Sitemap XML) – קובץ Sitemap XML, בעברית מפת אתר, כולל פירוט של העמודים אותם רוצים שמנועי החיפוש יסרקו. זהו כלי חשוב המסייע למנועי החיפוש לאנדקס את האתר שלכם והקובץ מהווה מעין מפת דרכים של האתר. חשוב להוסיף את הקובץ לקוד האתר שלכם כדי לסייע למנועי החיפוש להבין את מבנה האתר, לדעת אלו עמודים באתר הם החשובים ביותר, ובנוסף הקובץ מסייע למנועי החיפוש להבין מהי תדירות העדכונים שאתם מבצעים בדפים ספציפיים באתר.

קובץ robots.txt – אחד מהכלים היעילים ל-SEO טכני, הקובץ הייעודי מציג למנוע החיפוש הוראות מה לסרוק באתר, כלומר אילו דפים, קטגוריות, תמונות וכדומה. כמו כן, הקובץ מורה לרובוט של מנוע החיפוש מה לא לסרוק. יש להשתמש נכון ובמשנה זהירות בכלי זה וחשוב ליישם את ההמלצות של גוגל לגבי קובץ robots.txt, למשל לא להשתמש בקובץ הייעודי כדי להסתיר דפים באתר מתוצאות החיפוש של גוגל.

כתובת הדומיין – כיום אין צורך לבחור בכתובת דומיין המתחילה ב-WWW, והתוספת התחילית אינה נחוצה מבחינת קידום אתרים במנועי החיפוש. לכן, הבחירה בין דומיין כמו www.yoursute.com לבין דומיין yoursite.com היא בהתאם להעדפה האישית שלכם, אך יש לבחור מראש את הכתובת הראשית של האתר (דומיין קנוניקל) כדי לסייע לאלגוריתם של גוגל לסרוק ביעילות את האתר ולאנדקס אותו בפעם הראשונה וגם בהמשך הדרך לאחר הוספת דפים ועדכוני בעמודי האתר. בחירת הדומיין משפיעה גם על בניית הקישורים לכן חשוב להקפיד על פורמט אחיד של כתובת האתר וכך הקידום האורגני יהיה יעיל ואיכותי יותר.
ראוי לציין כי לכתובת הדומיין יש חשיבות רבה כאשר מבצעים קידום אתרים בינלאומי או קידום אתרים בשפות זרות, וכדאי להתייעץ עם המומחים כדי לבחור נכון את הדומיין.

מהירות טעינת דפי האתר – בכל קידום אתרים טכני חייבים לשפר את מהירות טעינת הדפים באתר שלכם, זהו כלי חשוב ומרכזי ב-SEO הטכני וידוע כי גוגל רואה בפרמטר מהירות טעינת האתר כגורם חשוב המשפיע על דירוג האתר. ביולי 2018 גוגל הוציאה פרסום הנוגע לעדכון האלגוריתם שלה ומהחל מרגע זה האלגוריתם המשוכלל של ענקית הטכנולוגיה אינו מעניק דירוג לדפי אינטרנט אשר נטענים באיטיות בקרב המשתמשים במובייל.

אגב, חשוב לזכור כי רוב הגולשים המבקרים באתר שלכם מגיעים אליו לאחר חיפוש במובייל שלהם, ועל פי מחקרים עולה כי למעלה מ-50% מהגולשים במובייל נוטשים אתרים שאינם נטענים בפחות משלוש שניות. אם הגולש נאלץ להמתין מעל 5 שניות, הסבירות לנטישת האתר גובר באופן משמעותי עד לשיעור של כ-90%.

לכן, כדי שלא לפספס לידים איכותיים, לקוחות פוטנציאליים ומכירות באתר – חשוב לשפר את מהירות טעינת האתר. ניתן לבדוק את מהירות טעינת דף האינטרנט באמצעות הכלי החינמי של גוגל הנקרא Google PageSpeed Insights או באמצעות הכלי Test My Site, הבדיקה נעשית לגבי טעינת הדף במובייל, ומקבלים גם המלצות לשיפור מהירות טעינת האתר, לדוגמה אחסון האתר בשרת מהיר יותר, אופטימיזציה לתמונות בדפי האתר, הקטנת השימוש ב-CSS ובסקריפטים ועוד.

אגב, אחת השיטות לשיפור מהירות טעינת עמודי האתר מבוססת על AMP (Accelerated Mobile Pages), כלומר דפים מואצים לגלישה במובייל, וכדאי ליישם שיטה זו, אך עדיין חשוב לבדוק את מהירות טעינת הדף ובהתאם לצורך לשפר את המהירות כדי שלא לפגוע במאמצי הקידום ובדירוג האתר.

סכמה ונתונים מובנים

החל משנת 2011 הוחלט על ידי 4 מנועי החיפוש הגדולים והמובילים בעולם להשתמש בנתונים מובנים על מנת להקל על מנהלי ומפתחי האתרים לתקשר היטב עם הבוטים של מנועי החיפוש השונים (גוגל, יאהו, מיקרוסופט ויאנדקס). הסכמה או נתונים מובנים (Structured Data) הם סוג של קטע קוד שתפקידו לסייע למנועי החיפוש הגדולים להבין טוב יותר את האתר והתוכן המופיע בו. פרויקט Schema.org נועד ליצור שפה אחידה המאפשרת למנועי החיפוש להבין נכון וטוב יותר את התוכן, ושימוש נכון בכלי טכני זה יכולה לשפר את הדירוג ונראות האתר בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש הגדולים.


תיקון והסרת קישוריים הפוגעים במאמצי הקידום האורגני
– לקישורים יש חשיבות מכרעת בקידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, וכיום כבר ידוע כי הכמות אינה חשובה אלא איכות הקישור. אם מוסיפים קישורים לא מאובטחים מאמצי הקידום ייפגעו, לכן במהלך קידום אתרים טכני חייבים לבדוק ולנטר את כל הקישורים הקיימים, להסיר קישורים בעייתיים ותקולים, לטפל נכון בהפניות לדפים שאינם קיימים באתר, ויש לנטר את הקישורים כל הזמן כדי לבדוק האם הם תקינים, רלוונטיים ומסייעים בדירוג האתר בתוצאות החיפוש.


התאמת האתר לעדכון מובייל פירסט
– אחת לתקופה גוגל משחרר עדכוני תוכנה לאלגוריתם המשוכלל שלה. אחד מהעדכונים המשמעותיים ביותר הוא עדכון מובייל פירסט (Mobile First) משנת 2018. מפתחי האתרים מכירים את העדכון אך הם מסתפקים לרוב בבניית אתר רספונסיבי, לכן התפקיד של מקדמי האתרים הוא לבצע התאמות לעדכון מובייל פירסט, ויש לשפר את מהירות טעינת עמודי האתר, לבצע אופטימיזציה לתמונות, לשפר את חווית המשתמש באתר עבור הגולשים במובייל, לשפר את רמת האבטחה של האתר (שדרוג ל-HTTPS) ועוד. מומלץ גם לרכוש תעודת SSL לאתר שלכם ולא להסתפק רק באופציה של HTTPS. בגוגל מעניקים דירוג גבוה יותר לאתרים מאובטחים עם תעודת SSL.


שיפור ארכיטקטורת האתר
– בעת קידום אתרים טכני בודקים את הארכיטקטורה הקיימת באתר ומשפרים אותה כדי להנגיש את האתר למנועי החיפוש ולהשיג דירוג גבוה יותר. בכל אתר יש דפים רבים ושונים, וכדי להקל על מנוע החיפוש לאתר את הדפים שרוצים לסרוק ולאנדקס חייבים לארגן נכון את העמודים ולשפר את הארכיטקטורה של האתר. אחת מהמטרות היא לאפשר לגולשים המבקרים באתר לנווט את דרכם בקלות ולהגיע לדף הרצוי מבחינתם תוך הקלקה אחת עד שלוש הקלקות, ולא יותר.


להסיר תוכן משוכפל
– באתרים גדולים ניתן למצוא דפים עם תוכן דומה או משוכפל, הדבר גורם לבלבול עבור מנועי החיפוש, וגוגל ושאר המנועים מתקשים לתת דירוג לדפים המציגים תוכן זהה. מסיבה זו גוגל ושאר מנועי החיפוש מענישים את בעלי האתרים שיש בהם עמודים עם תוכן משוכפל, ובמהלך קידום אתרים טכני חייבים לטפל בתופעה זו כדי להימנע מדירוג נמוך בתוצאות החיפוש. יש שיטות שונות לטיפול בסוגיה זו, למשל באמצעות תגיות המנחות את מנוע החיפוש שלא לסרוק דף אינטרנט שיש בו תוכן זהה לדף אחר באתר.

חשיבות ה-SEO הטכני באופן שוטף

חשוב לבצע SEO טכני באופן שוטף ולא להסתפק בפעולה אחת ויחידה בתחילת קידום האתר במנועי החיפוש. בעיות טכניות עלולות לצוץ מדי פעם, מסיבות שונות, למשל לאחר שחרור עדכון חדש על ידי גוגל, הוספת דף אינטרנט עם תוכן זהה לעמוד קיים באתר ועוד. אנחנו ב-PremiumSEO משלבים קידום אתרים טכני לכל אורך הפרויקט ובנוסף אנחנו ממליצים לכל הלקוחות שלנו לבצע בדיקה תקופתית על מנת לאתר בעיות טכניות ולטפל בהן במהירות כדי שלא לפגוע בדירוג האתר.
אנחנו נעזרים בכלי אוטומציה מתקדמים טכנולוגית כדי לסרוק את האתר ולגלות כשלים טכניים. הבדיקות שלנו כוללות בין השאר את הקישורים הנכנסים לאתר מאחר שיש מקרים שבהם הקישור היה איכותי אך בחלוף הזמן הוא הופך לבעייתי וגורם ליותר נזק מאשר תועלת.

טיפול בעמודי 404 – חשוב לטפל במקצועיות בעמודי 404, כלומר עמוד שאינו קיים באתר. עמודי 404 פוגעים בחוויית המשתמש והם פוגעים גם בדירוג האתר לכן יש להסיר או לתקן עמודי שגיאה הקיימים באתר, ולמרות שמבחינת דירוג האתר ההשפעה היא מזערית, לעיתים תיקון עמודי שגיאות עושה את ההבדל מבחינת דירוג האתר שלכם לעומת הדירוג של אתרי המתחרים.

המומחים של PremiumSEO עונים על השאלות הנפוצות בנושא קידום אתרים טכני

חשוב לבצע קידום אתרים טכני בכל פרויקט לקידום אתרים במנועי החיפוש השונים, זהו חלק בלתי נפרד מהעבודה של מקדמי אתרים, אך לא כולם מבצעים שלב זה. לכן, כאשר אתם בוחרים חברת קידום אתרים או פרילנסר לקידום אתרים עליכם לוודא כי הקידום כולל SEO טכני. חשוב להדגיש כי קידום אתרים טכני יכול לעשות את ההבדל בין דירוג גבוה לדירוג נמוך, וכדי להשיג יתרון על פני המתחרים שלכם עליכם לוודא כי השירות שאתם מקבלים כולל קידום טכני.
לקידום האתרים הטכני יש חשיבות רבה לסריקת ולאינדוקס האתר, כמו גם לתוצאת הדירוג שלו במנועי החיפוש. הקידום הטכני נועד להנגיש את האתר למנועי החיפוש ולהקל על תהליכי הסריקה והאינדוקס של אתרים ועמודים, ובכך להבטיח מקסימום תוצאות מבחינת דירוג האתר.
חברות מקצועיות לקידום אתרים תמיד ישלבו קידום אתרים טכני כחלק בלתי נפרד מקידום אורגני של אתר הלקוח. יחד עם זאת, הניסיון שלנו מוכיח כי יש מקדמי אתרים שאינם שולטים בטכניקות ה-SEO הטכני מאחר שהדבר דורש ידע, כלים, ניסיון עשיר ומיומנויות ייחודיות בתחום ה-SEO. ויש גם חאפרים שמנסים לחסוך בזמן עבודתם, ללא קידום טכני ניתן להבחין בתוצאות ירודות מבחינת דירוג האתר בתוצאות החיפוש.
אין מחיר ספציפי לשירות קידום אתרים טכני, זהו חלק בלתי נפרד מהחבילה לקידום אתרים אורגני בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.

בשורה התחתונה

המומחים של PremiumSEO משלבים קידום אתרים טכני בכל פרויקט לקידום אתרים במנועי החיפוש. כדי לבצע SEO טכני באופן מקצועי מקדמי האתרים משתפים פעולה עם מומחים במחלקות אחרות כמו מפתחי אתרים (תכנתים), מומחי UX/UI, מעצבי אתרים, כותבי תוכן וכו'. ה-SEO הטכני הוא חלק חשוב בקידום אתרים אורגני, ויש לשלב פעולות שונות באתר כדי להתאים אותו לסריקה ולאינדוקס, ועל מנת להבטיח חוויית משתמש טובה יותר.

ה-SEO הטכני מספק תובנות חשובות עבור מקדמי האתרים ומאפשר להם לבצע תיקונים ושינויים באתר כדי לעזור לבוטים ולזחלנים של מנועי החיפוש לבצע סריקה של האתר ולאנדקס אותו נכון וללא בעיות. בדרך כלל, אם מבצעים קידום אתרים טכני על ידי מומחים מנוסים אין צורך לחזור על הפעולה כאשר משקיעים בקידום אורגני נוסף של האתר, אך בהחלט מומלץ לבצע בדיקות תקופתיות כדי לאתר בזמן בעיות טכניות ולטפל בהן מיד כדי שלא לפגוע בדירוג האתר.

למידע נוסף, לתיאום פגישת הכרות ולהזמנת שירות לקידום אתרים אורגני ו/או ממומן – צרו איתנו קשר עד היום באמצעות השארת פרטים באתר, שליחת דואר אלקטרוני או באמצעות שיחת טלפון.

יצירת קשר
שיתוף ברשתות
מאמרים מומלצים:
קידום אתרים בשפות זרות

תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים

קידום אתרי מלונות

קידום אתרי תיירות, כולל קידום אתרי מלונות, נחשב לתחום נישתי ומאתגר מאוד בגלל התחרות הקשה על המיקומים הגבוהים בתוצאות החיפוש. חברת PremiumSEO מתמחה ב-SEO למלונות, היכנסו לאתר

קידום אתרים טכני

תוכן עניינים קידום אתרים במנועי החיפוש נועד בראש ובראשונה לשפר את דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש ולהשיג חשיפה רחבה, טראפיק גבוה לאתר וזרם בלתי פוסק

קידום אתרים גדולים

תוכן עניינים קידום אתרים הוא תחום מקצועי שנועד בראש ובראשונה להשיג לאתר שלכם חשיפה רחבה ומיקום גבוה בדף התוצאות של גוגל ובשאר מנועי החיפוש. המטרה

קידום אתרי חדשות

תוכן עניינים אתרי החדשות בארץ ובעולם זוכים לטראפיק גבוה ומשמעותי, הם מספקים מידע חדשותי במגוון רחב של נושאים, אך בעידן הניו מדיה, גם העיתונאים ובעלי

קידום אתר איקומרס

תוכן עניינים מה זה קידום אתר איקומרס ולמי מתאים השירות? איך לבחור נכון חברה מקצועית לקידום אתרים במנועי החיפוש? איך מבצעים קידום אורגני לאתרי מכירות

דילוג לתוכן