קידום אתרים לחברות SaaS

PremiumSEO מתמחה בשירותי קידום אתרים לחברות SaaS בכל מנועי החיפוש ובראשם גוגל. קידום אתרים אורגני וממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות מבטיח חשיפה רחבה ולידים איכותיים לחברות SaaS.

חברות טכנולוגיה ופיננסים אימצו בשנים האחרונות את מודל ה-SaaS, כלומר מודל התוכנה כשירות. המושג סאס (SaaS) הופיע לראשונה בשנת 2001 וחברת הטכנולוגיה Salesforce הייתה מהחברות הראשונות שפיתוח ושיווקו מערכת CRM במודל זה. כיום, מודל התוכנה כשירות הפך לפופולרי ביותר בתחומים רבים כגון: שימור לקוחות, ניהול משאבי אנוש, אחסון קבצים ותמונות, ניהול רכש, צריכת תוכן ועוד. ישראל נחשבת למדינה מובילה בתחום התוכנה כשירות, יש לא מעט חברות SaaS הממוקמות בישראל, וחברות הטכנולוגיה מתחרות ביניהן על לקוחות בכל העולם, כאשר רוב מאמצי השיווק שלהן מתמקדים באינטרנט.

לכן, יש ביקוש גבוה לחברות קידום אתרים מקצועיות המתמחות בקידום אתרים של חברות ה-SaaS. זהו תחום תחרותי ומאתגר מאוד עבור כל חברה לפרסום בגוגל ועבור כל משרדי דיגיטל מובילים בארץ ובעולם. אנחנו בחברת PremiumSEO מתמחים בין היתר בשירות קידום אתרים לחברות SAAS, והידע והניסיון הרב שרכשנו בשנים האחרונות מאפשר לנו להציע פתרונות איכותיים ופרקטיים המסייעים לחברות התוכנה כשירות לקבל חשיפה משמעותית, לידים איכותיים ופניות רבות של לקוחות פוטנציאליים.

קידום אתרים לחברות SAAS - רקע כללי

בעולם העסקים של היום, חברות טכנולוגיה ושירותים פיננסיים מובילות את מודל התוכנה כשירות, כלומר מודל SaaS. מודל ה-SaaS (ראשי תיבות של Software as a Service) הפך לנפוץ מאוד בארגונים רבים ומשמש בעיקר להפצת תוכנות המאפשרות לצד שלישי לקבל מעטפת שירותים בענן, כאשר התוכנה עצמה ממוקמת על השרתים של ספק התוכנה.

בדרך כלל לקוחות התוכנה כשירות רוכשים מנוי חודשי או שנתי, כך הן אינן צריכות להשקיע סכומי כסף גדולים כדי לרכוש תוכנות שונות ומתקדמות, ויש למודל ה-SaaS יתרונות רבים עבור הלקוחות. בין התוכנות כשירות שכולנו מכירים ורובנו עושים בהן שימוש יומיומי ניתן למצוא את שירותי Office365 מבית מיקרוסופט, דרופבוקס, סיילספורס (CRM), נטפליקס, גוגל דרייב ועוד.

ראוי לציין כי קידום אתרים לחברות SaaS שונה מהטכניקות שאנחנו מיישמים לצורך קידום אתרים בגוגל. הקונספט הנדרש עבור קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק ואינסטגרם של חברות ה-SaaS הוא מורכב יותר, יש להתמחות בנושאים כמו SEO טכני, און פייג' SEO, אוף פייג' SEO ועוד. כמו כן, הניסיון שלנו בתחום זה מוכיח כי ישנה תחרות עצומה על ביטויי המפתח מאחר שכל חברות ה-SaaS נלחמות על המקומות הראשונים בדף התוצאות של גוגל ובשאר מנועי החיפוש.

כדי לקדם אתר של חברת SaaS יש להבין את המוצר של החברה, ללמוד את המודל שלה, לאפיין נכון את קהלי היעד, לערוך מחקרי שוק ומתחרים מעמיקים, לנטר ולנתח את פעילות ה-SEO של חברות SaaS מתחרות, ורק אז ניתן להתחיל עם בניית אסטרטגיה שיווקית כדי להשיג את המטרות המבוקשות ולהביא ליתרונות משמעותיים על פני המתחרים בשוק.

אנחנו בחברת PremiumSEO גאים בהצלחות שהשגנו עבור חברות SAAS מובילות בישראל ובחו"ל. חשוב לזכור כי מדובר בחברות טכנולוגיה מובילות ומתקדמות עם אנשי מקצוע מיומנים השולטים בתחום האינטרנט. מנהלים בכירים ומקבלי ההחלטות בחברות ה-SaaS המובילות יודעים מה זה SEO, הם מכירים כלים טכנולוגיים לקידום אתרים בגוגל, ובנוסף לרוב יש להם ידע והכרות עם מערכות הפרסום באינטרנט, בדגש על פרסום מקצועי בגוגל וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות.

מה החשיבות של קידום אתרים לחברות SaaS

חברות ה-SaaS מציעות את מודל התוכנה כשירות, ועובדי חברות הטכנולוגיה חיים ונושמים אינטרנט. בדרך כלל, כאשר אנחנו נפגשים עם מקבלי ההחלטות בחברות ה-SaaS אנו נתקלים באנשי מקצוע מיומנים שיודעים בדיוק מה הם רוצים ומכירים את עולם ה-SEO. חברות ה-SaaS יודעות שעליהן להגיע למיקומים הגבוהים ביותר בדף התוצאות הראשון של גוגל, לכן יש מלחמה קשה על מילות המפתח, וכל חברת סאס רוצה לכבוש את הפסגה מאחר שהבכירים בחברה יודעים כי זו הדרך היחידה שלהם להשיג לקוחות חדשים.

נכון, גם אנחנו מציעים חבילת קידום אתרים אורגני לחברות SaaS המשולבת בטכניקות שונות לצורך שיווק ממוקד לקוח, ואנו משלבים בקידום האתר כלים שונים לפרסום ממומן כדי לקבל חשיפה רחבה בזמן הקצר ביותר. יחד עם זאת, כדי לקדם אתר של חברת SaaS רוב המאמצים מתמקדים בקידום אורגני, מאחר וזו הזירה התחרותית של חברות הטכנולוגיה המציעות את מודל התוכנה כשירות ללקוחות שלהן.

יש חברות SaaS שניסו משרדי דיגיטל מובילים בארץ ובעולם כדי להגיע לדירוג גבוה בגוגל ובמנועי חיפוש רלוונטיים נוספים. יש לא מעט חברות בתחום זה המעסיקות צוות שלם של מקדמי אתרים ואנשי שיווק מיומנים, אך הן עדיין לא מצליחות להשיג את היעדים, והסיבות לכך הן התחרות העצומה, עדכוני הליבה של גוגל שגורמים לאתרים שלהן לרדת בדירוג במפתיע ובצורה דרסטית, וגם ניהול לא נכון של הקמפיינים מביא לתוצאות ירודות ומאכזבות.

לא פעם אנחנו שומעים ממנהלים בכירים בחברות ה-SaaS כי הם ניסו קידום אתרים בגוגל והשקיעו משאבים כבירים בקידום אורגני ובפרסום ממומן, ללא הצלחה. כמו כן, יש מנהלים הפונים אלינו לצורך קידום ופרסום חברת ה-SaaS שלהם אך הם אינם מבינים כי הקידום האורגני דורש זמן, כסף והתמדה, ולאחר חודשיים שלושה הם מחליטים כי ה-SEO לא עובד, למרות שבפועל אם הם היו ממשיכים גם הם היו זוכים לתוצאות שאנחנו משיגים עבור לא מעט חברות סאס בארץ ובעולם.

מה היתרונות של קידום אתרים לחברות SAAS?

כדאי לדעת כי חברות SAAS פונות לחברות הקידום והפרסום בדיגיטל כדי לקדם את האתר שלהן במנועי החיפוש ולהביא לחשיפה רחבה בשווקים הבינלאומיים השונים. יש חברות SaaS המעוניינות בקידום האתר וחשיפת החברה בשלב יחסית התחלתי של חברת הטכנולוגיה, בדרך כלל כאשר החברה עדיין קטנה וטרם גייסה משקיעים גדולים עם כיס עמוק. בשלב זה בדרך כלל נמליץ להשקיע חלק גדול מהתקציב בפרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות הרלוונטיות ללקוח, וזאת כדי להשיג חשיפה מהירה בטווח הזמן הקצר ביותר, ותוך ניצול מיטבי של התקציב.

חברות אחרות מתחילות בקידום אורגני ובפרסום ממומן כאשר המוצר שלהן פותח בהצלחה ויש להן כבר לקוחות קיימים. בשלב זה החברות משקיעות תקציבים גדולים כדי להשיג את היעדים העסקיים הרצויים, לכן משלבים בין קידום אורגני אופטימלי ומעמיק לבין שיווק ופרסום דיגיטלי, בגוגל וברשתות החברתיות, כולל לינקדאין. קידום חברת SAAS מחייב תחרות על מילות המפתח העיקריות, ויש לבחור נכון גם ביטויי זנב ארוך תחרותיים.

חשוב להדגיש כי התחרות על מילות המפתח וביטויי הזנב הארוך בתחום ה-SAAS היא קשה מאוד, לכן עד שהלקוח רואה תוצאות לקידום האורגני יחלפו חודשים רבים, וכדי להגביר את החשיפה עד השגת הדירוג הגבוה בדף התוצאות של גוגל אנחנו ממליצים לנהל קמפיינים ברשת האינטרנט ולהתמקד בקידום לוקאלי באזורים נבחרים. יש להבין כי אין קיצורי דרך בקידום אורגני של אתרי השייכים לחברות ה-SaaS, וכל חברה המעוניינת להשיג חשיפה רחבה ומשמעותית חייבת להתחרות מול חברות טכנולוגיה ענקיות ומובילות, וכפי שידוע לכם יש לחברות המובילות תקציבי ענק שקשה להתחרות בהם.

זו הסיבה מדוע מקבלי ההחלטות בחברות ה-SaaS מחפשים חברה לשיווק באינטרנט המתמחה בקידום אתרי של חברות טכנולוגיה, ובעיקר חברות קידום המתמחות בקידום אתרים לחברות SAAS.

היתרונות המרכזיים של קידום אתרים לחברות SaaS הם:

• עלייה משמעותית בשיעור החשיפה לנכסים הדיגיטליים של חברת ה-SAAS, ובעיקר לאתר המקודם אורגנית בגוגל. בתוך כך, אנחנו מזכירים כי יש תחרות עצומה עם ביטויי המפתח המשמשים לקידום אורגני של חברות SAAS, ויש להתאזר בסבלנות עד שמתחילים לראות את התוצאות המיוחלות. בדרך כלל מתחילים להבחין בגידול באחוזי החשיפה ובשיעור ההקלקות על האתר בגוגל לאחר 6-4 חודשים של קידום אורגני על ידי מומחים.

• קידום אורגני מהווה חלק מהאסטרטגיה השיווקית המתאימה לחברות SAAS, וכלי ה-SEO משתלבים היטב בתוכנית השיווקית הכוללת. חברות ה-SAAS משקיעות משאבים רבים בשיווק רב ערוצי, אונליין ואופליין, הן נעזרות בכלים שיווקיים נוספים כמו פרסום במגזינים מקצועיים הנוגעים לתחום התוכנות כשירות, תוכן שיווקי בעיתונות הכתובה, תערוכות מקצועיות, כנסים, שיווק באמצעות דואר אלקטרוני ועוד. עם זאת, ה-SEO מהווה שחקן מרכזי בשיווק החברה ובחשיפתה ללקוחות פוטנציאליים בכל העולם.

• חיסכון משמעותי בעלויות השיווק לחברת SAAS. רוב חברות ה-SAAS מתמקדות בקידום ממומן בגוגל ובפרסום ממומן ברשתות החברתיות השונות, אך לרוב הן מתאכזבות מתוצאות הקמפיינים, במיוחד כאשר הן בודקות את מדד ה-CPA, כלומר בדיקת העלות האמיתית של הקמפיין ברשת האינטרנט ומדידת יחס ההמרה. כאשר חברות SAAS בוחרות לקדם את האתר שלהן בעזרת המומחים שלנו ב-PremiumSEO מקבלי ההחלטות מבינים את הערך האמיתי של קידום אורגני ואנחנו מציעים להן פתרון איכותי ומשתלם יותר מבחינה פיננסית.

• קידום אורגני, עם או ללא פרסום ממומן, מאפשר לחברת ה-SAAS שאנחנו מקדמים להפוך למותג מוכר בשוק התוכנות כשירות. כלי ה-SEO שאנו מיישמים בקידום האתר של חברת ה-SAAS מגבירים את המודעות והחשיפה לחברת הטכנולוגיה המציעה תוכנה כשירות, וככל שהמודעות לחברה גוברת בקרב הלקוחות הפוטנציאליים כך החברה יכולה להפוך למותג מוכר הזוכה לפניות רבות ולגייס לקוחות רבים לפתרונות הטכנולוגיים של החברה.

איך קידום אתרים לחברות SAAS יכול לסייע לך?

קידום אתרים אורגני עבור חברות SaaS נועד לחשוף את החברה ולהביא אותה למיקומים גבוהים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש השונים, כמובן בעיקר בגוגל הנחשב למנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוב העולם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי יש מדינות שבהן משתמשים במנועי חיפוש אחרים וגוגל פחות פופולרי בהן, למשל בארצות כמו סין, רוסיה ועוד.

בעזרת קידום אורגני של אתר חברת ה-SAAS ניתן להגיע למיקום גבוה בדף התוצאות הראשון. בהקשר זה ברצוננו להזכיר כי מחקרים עדכניים שבדקו את התנהגות הגולשים בכל העולם גילו כי למעלה מ-70% מההקלקות בעמוד הראשון של גוגל הן על התוצאות האורגניות, ולמעשה כ-80% מהמשתמשים בגוגל אינם מקליקים על התוצאות הממומנות, כלומר על מודעות הפרסום.

התוצאות הממומנות בגוגל מופיעות בדרך כלל מעל התוצאות האורגניות, אך הגולשים מודעים לכך והם בודקים האם מופיע סימן AD ליד התוצאה, ורוב הגולשים מתעלמים מהתוצאות הממומנות. יחד עם זאת, אנחנו בחברת PremiumSEO ממליצים לשלב גם פרסום ממומן בגוגל כדי לקבל חשיפה גדולה ומהירה, בדרך כלל בשלבים הראשוניים בחיי חברת ה-SAAS.

אם אתה מעוניין להשיג חשיפה רחבה וממוקדת ולשפר את התוצאות העסקיות של חברת ה-SAAS שלך (או חברה שבה אתה עובד), הפתרון הנכון והיעיל ביותר עבורך הוא קידום אורגני במנועי החיפוש.

יש לציין כי בתוכנית הקידום לאתרים של חברות SAAS אנחנו ממליצים לשלב טכניקות מתקדמות מתחום הקידום הלוקאלי (קידום מקומי). כדאי להתייחס לנתון הבא, כ-46% מכלל המשתמשים בגוגל אשר מחפשים מידע כלשהו במנוע החיפוש מעוניינים לקבל מידע על עסקים מקומיים וקרובים, ונתון נוסף שחשוב להתייחס אליו הוא שכ-28% מתוך המשתמשים המחפשים מידע על עסקים מקומיים הופכים ללקוחות ורוכשים את המוצר או השירות.

במקרה שלנו, חברות SAAS מציעות תוכנה כשירות, לכן אם משלבים את עקרונות הקידום הלוקאלי באסטרטגיה השיווקית הכוללת לקידום ולשיווק החברה שלכם בערוצי הדיגיטל השונים, ניתן להשיג תוצאות מרשימות וליהנות מיתרון משמעותי על פני המתחרים. נתון נוסף שחייב לעניין אתכם הוא ש-92% מהגולשים המבצעים חיפוש בגוגל על חברות SAAS מקומיות יבחרו בחברה הממוקמת בדף התוצאות הראשון, לכן גם החברה שלכם חייבת לקבל קידום לוקאלי המשפר משמעותית את התוצאות העסקיות ומאפשר לכם להשיג יותר לקוחות ומנויים לתוכנה כשירות שאתם משווקים.

המומחים שלנו מתמחים גם בקידום לוקאלי, לכן אתם זוכים לשירות קידום אתרים מקצועי ויעיל, והחברה שלכם תעמוד בחזית ותקבל יותר פניות מלקוחות פוטנציאליים המחפשים תוכנה כשירות שאתם משווקים.

איך עושים קידום אתרים לחברות SAAS?

מחקר מילות מפתח – כל חברה לקידום אתרים עוסקת במחקר מילות מפתח, ולכל חברה יש את השיטות שלה. כאשר מבצעים קידום אתרים לחברת SAAS יש לבדוק את הביטויים שבהם המתחרים שלכם בחרו, וחשוב לזכור כי ישנה תחרות עצומה על מילות המפתח המרכזיות, וכיום התחרות גבוהה גם על ביטויי זנב ארוך הרלוונטיים לקידום חברות SAAS. על כן, נדרשת מומחיות ומיומנות ייחודית לאתר מילות מפתח שנוכל לקדם במהירות יחסית ולהביא לחשיפה רחבה, וחשוב לבנות אסטרטגיית תוכן אופטימלית סביב ביטויי המפתח. כמו כן המומחים שלנו מבצעים מחקר מילות מפתח לכל אורך הפרויקט מאחר והדברים דינמיים ואנחנו מנטרים את מה שהגולשים באמת מחפשים כדי להשיג עבורכם יתרון על פני המתחרים.

בניית מערך קישורים – כל מומחה לקידום אתרים יודע כמה חשוב לבנות מערך קישורים לאתר אותו מקדמים. בקידום לחברות SAAS אנחנו בונים מערך של קישורים פנימיים וחיצוניים, כולל קישורים איכותיים לאינדקסים מקצועיים, לאתרים שגוגל מעניק להם סמכות גבוהה ועוד. אם אנחנו משלבים קידום לוקאלי נבנה קישורים גם לאתרים מקומיים וסמכותיים כדי לשפר את דירוג האתר שלכם ולקדם אותו אורגנית בצורה יעילה יותר.

פרופיל בשירות גוגל לעסק שלי – השירות החינמי גוגל לעסק שלי (Google My Business) הוא כלי שיווקי יעיל מאוד בקידום אתרים לוקאלי, הוא מתאים גם לקידום אתר של חברות SAAS, ויש לנהל את הפרופיל בשירות של גוגל, לעדכן פרטים על החברה, להעלות תכנים מקוריים, לבקש מלקוחות מרוצים לכתוב חוות דעת חיובית על החברה והתוכנה כשירות שלה, להוסיף תמונות עדכניות ועוד.

אופטימיזציה לאתר ו-SEO טכני – רוב האתרים של חברות ה-SAAS נבנו על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, לכן כמעט ואין צורך לבצע אופטימיזציה באתרים אלו, והם לרוב מוכנים לקידום. עם זאת, חשוב לבדוק את הקוד, לבצע שינויים בתגיות בהתאם לצורך, לבנות היררכיה נכונה ואיכותית יותר המסייעת לזחלן של מנועי החיפוש להבין את האתר ולהעניק לו דירוג גבוה יותר, לשפר את מהירות טעינת האתר, להתאימו למובייל, לבצע שינויים בתוכן הקיים, לנסח כותרות טובות בשילוב מילות מפתח ועוד. חשוב להסיר עמודי שגיאה וקישורים לא איכותיים, ואם מקדמים את האתר של חברת SAAS במדינות שונות יש לשקול בניית אתרים ייעודים או להתאים את התגיות לקידום אתרים בינלאומי.

אסטרטגיית תוכן – תוכן איכותי ומקורי מסייע בקידום אורגני של האתר ומגדיל את החשיפה לחברה שלכם. חשוב להעלות תוכן איכותי עם כותרות ומילות מפתח מדויקות, וכדאי לנהל בלוג באתר, להפיץ תכנים באתרים רלוונטיים ובעלי סמכות בעיני גוגל, לפרסם את החברה בעזרת מאמרי יח"צ ותוכן שיווקי באמצעות אאוטבריין ועוד. כיום מומלץ לכתוב תכנים ארוכים ואיכותיים המספקים מידע בעל ערך לגולשים, ואנחנו ממליצים להכין תוכן המתאים לקידום לוקאלי, באנגלית ובהתאם לצורך בשפות נוספות. אגב, התוכן שאנחנו יוצרים עבורכם יהיה טוב יותר מהתכנים הקיימים אצל המתחרים, ובנוסף אנו יוצרים תכנים מסוגים שונים, לא רק מאמרים וכתבות אלא גם סרטונים, מצגות, תמונות באיכות גבוהה ועוד. אנחנו ממליצים לחברות SAAS להכין תכנים בסגנון של Case Study, אלו תכנים שגולשים רבים קוראים כדי לבחור תוכנה כשירות.

חוויית משתמש – האלגוריתם של גוגל מעניק דירוג גבוה לאתרים המספקים חוויית משתמש ייחודית ואיכותית. בהתאם לצורך נמליץ על שינויים בממשקים הקיימים באתר כדי לשפר את חוויית המשתמש. אגב, אנו עורכים מסמך הנקרא מסע לקוח כדי להבין את השלבים שהלקוח הפוטנציאלי עובד מרגע החיפוש בגוגל או במנוע חיפוש אחר ועד הרכישה של מנוי לתוכנה כשירות.

כתובות URL – כדאי לבחור כתובות URL קצרות וקליטות הכוללות מילות מפתח. האלגוריתם של גוגל מעניק דירוג גבוה יותר לאתרים של חברות SAAS בהם משתמשים בכתובות URL עם ביטויי מפתח, וחשוב שכתובת האתר תסייע לגוגל להבין מה העיסוק שלכם והכתובת המקוצרת נוחה יותר למשתמשים.

המומחים של PremiumSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם

בדרך כלל קידום אתר של חברת SaaS דורש יותר זמן מהרגיל בגלל התחרות העצומה על מילות המפתח והמיקומים הראשונים בגוגל. את התוצאות הראשונות מתחילים לראות בדרך כלל לאחר כ-3 חודשים עד חצי שנה, לעיתים הקידום האורגני דורש השקעה והתמדה ארוכה יותר, והתוצאות יגיעו לאחר חצי שנה עד שנה.
אין מחירון קבוע לקידום אתרים לחברות SaaS כיוון שיש פרמטרים רבים המשפיעים על המחיר. באופן כללי, עלות קידום אתר של חברת SaaS היא החל מכמה אלפי דולרים בחודש, הנכם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית.
ההבדלים העיקריים בין קידום רגיל לקידום אתר של חברת SAAS הם זמן, עלות וטכניקות שיש ליישם. קידום אתרים של חברות SaaS נחשב למורכב ולמאתגר יותר בגלל התחרות הגבוהה, השוק הדינמי והטכניקות הרבות שיש ליישם במקביל כדי להשיג את התוצאות הרצויות.
בהחלט כן. הניסיון שלנו מוכיח כי ניתן לקדם אתרים של חברות SaaS בהצלחה מרובה, אך הצלחת הקידום תלויה בין היתר בבחירה נכונה של חברת קידום אתרים, ויש להתמיד ב-SEO כדי להשיג את המטרות.

בשורה התחתונה

אנחנו בחברת PremiumSEO מתמחים בקידום אתרים לחברות SaaS. יש לנו את הידע, הכלים והניסיון הנדרשים לקידום האתר של חברות המפתחות תוכנה כשירות, זהו תחום נישתי מובהק הדורש יכולות ייחודיות והבנה של תחום התוכנה כשירות.

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת הכרות ולייעוץ ראשוני, ללא כל עלות או התחייבות מצדכם. אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים מקצועית ואמינה המתמחה בקידום אתרים של חברות SaaS הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות הטלפון או האתר!

יצירת קשר
שיתוף ברשתות
מאמרים מומלצים:
קידום אתרים בשפות זרות

תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים

קידום אתרי מלונות

קידום אתרי תיירות, כולל קידום אתרי מלונות, נחשב לתחום נישתי ומאתגר מאוד בגלל התחרות הקשה על המיקומים הגבוהים בתוצאות החיפוש. חברת PremiumSEO מתמחה ב-SEO למלונות, היכנסו לאתר

קידום אתרים טכני

תוכן עניינים קידום אתרים במנועי החיפוש נועד בראש ובראשונה לשפר את דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש ולהשיג חשיפה רחבה, טראפיק גבוה לאתר וזרם בלתי פוסק

קידום אתרים גדולים

תוכן עניינים קידום אתרים הוא תחום מקצועי שנועד בראש ובראשונה להשיג לאתר שלכם חשיפה רחבה ומיקום גבוה בדף התוצאות של גוגל ובשאר מנועי החיפוש. המטרה

קידום אתרי חדשות

תוכן עניינים אתרי החדשות בארץ ובעולם זוכים לטראפיק גבוה ומשמעותי, הם מספקים מידע חדשותי במגוון רחב של נושאים, אך בעידן הניו מדיה, גם העיתונאים ובעלי

קידום אתר איקומרס

תוכן עניינים מה זה קידום אתר איקומרס ולמי מתאים השירות? איך לבחור נכון חברה מקצועית לקידום אתרים במנועי החיפוש? איך מבצעים קידום אורגני לאתרי מכירות

דילוג לתוכן