תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים
דף הבית > קידום אתרים מקצועי
בעלי עסקים מישראל מעוניינים להרחיב ולהגדיל את הפעילות העסקית שלהם גם מעבר לים. השוק הישראלי קטן ומקשה על העצמאים להרחיב את הפעילות העסקית, ובהיעדר שווקים חדשים, הפתרון הוא לגבש אסטרטגיה לשיווק בינלאומי. כדי להגדיל את הפעילות העסקית ועל מנת לקבל חשיפה גדולה וממוקדת לקהל לקוחות מעבר לים מומלץ לפנות לחברת קידום ופרסום אתרים בגוגל, פייסבוק, איסטגרם וברשתות חברתיות נוספות.
חברת PremiumSEO הוקמה על ידי מומחים לקידום אתרים SEO ולשיווק עסקים דיגיטלי. כחברה בעלת ותק, ידע מקצועי עשיר ומוניטין רב בתחום ה-SEO, אנחנו מציעים לכל הלקוחות קידום אתרים מקצועי במנועי החיפוש בארץ ובחו"ל. הצוות שלנו מתמחה בקידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ובשאר מנועי החיפוש, ויש לנו מומחים לקידום אתרים בינלאומי, כולל מומחים לקידום אתרים בערבית ובמגוון שפות נוספות, ומומחים לקידום אורגני וממומן בארצות הברית, במדינות האיחוד האירופי ועוד.
מה זה בדיוק קידום אתרים מקצועי? מה ההבדל בין קידום מקצועי של האתר לבין קידום על ידי פרילנסר? מי צריך קידום מקצועי לאתר ולנכסים הדיגיטליים שלו? איך מקדמים אתר גלובלי באופן מקצועי? כמה זה עולה? המומחים שלנו בחברת PremiumSEO הכינו מדריך מקיף בנושא קידום אתרים מקצועי לעסקים ולארגונים.
קידום אתרים במנועי חיפוש, באנגלית Search Engine Optimization (SEO), הוא תהליך המבוסס על אסטרטגיה שיווקית בעולמות הדיגיטל, בדגש על מנועי החיפוש והרשתות החברתיות. מטרת הקידום האורגני הינה לשפר את מיקום ודירוג אתר האינטרנט שלכם בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, ובראשם כמובן גוגל. הקידום האורגני מבוסס בין היתר על בחירה נכונה ומדויקת של מילות המפתח שהגולשים מחפשים במנועי החיפוש השונים, והמטרה היא להביא את האתר שלכם לראש דף התוצאות בגוגל ובשאר מנועי החיפוש הרלוונטיים לעסק שלכם.
כדי להבין מה זה קידום אתרים מקצועי עלינו להסביר מה זה SEO וכיצד מנועי החיפוש מציגים את התוצאות לאחר שהקלדנו ביטוי מסוים בחלונית החיפוש. בכל מנועי החיפוש הפופולריים, ובהם גוגל, בינג, יאהו, יאנדקס ובאיידו, יש אלגוריתם משוכלל ומורכב שמטרתו להציג את התוצאות האיכותיות והרלוונטיות ביותר לחיפוש של הגולש.
האלגוריתמים המורכבים והמתקדמים של מנועי החיפוש כוללים פרמטרים רבים כדי להחזיר תוצאות מסודרות ורלוונטיות לשאילתה שהגולש ביצע במנוע החיפוש הייעודי. רוב הגולשים ברשת האינטרנט משתמשים במנוע החיפוש מבית גוגל (GOOGLE) לכן המומחים לקידום אורגני בדרך כלל מיישמים טכניקות שונות לקידום אורגני של האתר רק בגוגל. בקידום מקצועי לרוב מקדמים את האתר במנועי חיפוש רלוונטיים נוספים, בהתאם למאפייני מדינות היעד ולהרגלי הגלישה והחיפוש בהן, ובנוסף הקידום המקצועי מיועד לעסקים ולארגונים המעוניינים לחדור לשווקים בינלאומיים חדשים.
יש לציין כי המטרה בקידום מקצועי של אתר כזה או אחר היא להביאו לדירוג הגבוה ביותר בדף התוצאות הראשון. הסיבה לכך שכולם נלחמים על המקומות הראשונים בדפי התוצאות של גוגל ושאר מנועי החיפוש נעוצה בהתנהגות הגולשים, מאחר שידוע שרוב הגולשים לוחצים רק על האתרים שמופיעים בראש הדף, בדרך כלל 5-3 אתרים ראשונים. כאשר האתר שלכם מופיע בראש תוצאות החיפוש הוא זוכה לחשיפה רחבה מאוד, לקליקים רבים היוצרים טראפיק משמעותי לאתר שלכם, למיתוג של עסק מוביל ומוכר וליתרונות רבים נוספים.
לכן, קידום אתרים מקצועי מתייחס בדרך כלל לטכניקות שיש ליישם לצורך קידום אתרים בינלאומי וקידום בשפות זרות, לא רק אנגלית, ערבית, רוסית או ספרדית. זו עבודה הדורשת ידע וניסיון רב ועשיר, הכרות עם כלים מתקדמים טכנולוגית, יכולות ומיומנויות ייחודיות, הכרות עם תחום ה-SEO במדינות מעבר לים, שיתופי פעולה פוריים עם חברות פרסום דיגיטליות במדינות שונות, כותבי תוכן מנוסים ואיכותיים בשפות שונות ועוד.
העולם הפך לכפר גלובלי וכיום העסקים מעוניינים להתרחב ולמנף את הצלחתם בשוק המקומי גם בשווקים חדשים שמחוץ גבולות מדינת ישראל. נכון, יש עסקים המתמקדים במכירות לוקאליות בלבד, למשל חנות בגדים הממוקמת במרכז העיר או בקניון, אך יש חברות בבעלות ישראלית המעוניינות לצמוח, להתרחב ולהפוך למותג בינלאומי מוכר ומצליח. החברות ובעלי אתרי האיקומרס (אתר מכירות מקוון ברשת האינטרנט) מעוניינים להצליח גם בשוק הבינלאומי, לכן הם מגיעים אלינו לצורך קידום מקצועי המאפשר להם להשיג את המטרות העסקיות.
חשוב לזכור כי דף התוצאות של גוגל ושאר מנועי החיפוש מחזיר שני סוגים של קישורים (תוצאות):
• תוצאות אורגניות בהתאם למילות החיפוש שהוקלדו על ידי הגולש.
• תוצאות ממומנות, כלומר פרסום ממומן, המודעות מופיעות בדרך כלל בראש דף תוצאות החיפוש, מעל התוצאות האורגניות.
כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים הכוונה היא קידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות. בקידום אתרים מקצועי אנחנו משלבים טכניקות שונות מעולם הקידום האורגני, כלומר SEO, יחד עם קמפיינים וקישורים ממומנים כדי להגביר את החשיפה לעסק שלכם ועל מנת להשיג לידים איכותיים שתוכלו להפוך בקלות למכירות.
מעבר לדירוג הגבוה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל המביא לחשיפה גבוהה ולטראפיק משמעותי לאתר המקודם, הקידום המקצועי יכול להשיג לכם יתרונות נוספים כגון:
• מיתוג ותדמית של עסק גדול ואיכותי.
• יתרון על פני המתחרים שלכם בשוק.
• מוניטין חיובי.
• אמינות גבוהה של העסק.
• הקלקות רבות וכניסה לאתר המקודם (טראפיק).
• הפיכת העסק שלכם לאוטוריטה בתחום העיסוק.
• לידים איכותיים.
• שיפור יחס המרה.
הקידום המקצועי מורכב ממספר שלבים ובדרך להשגת היעדים עלינו לבצע מבחנים שונים בדרך של ניסוי וטעייה על מנת לגבש את האסטרטגיה הנכונה והמיטבית לקידום האתר שלכם. יש טכניקות שונות לקידום אתרים SEO, חלקן שיטות פסולות שאיננו מיישמים מאחר והאלגוריתם של גוגל יודע לזהות ניסיונות אלה והוא מעניש את בעלי האתרים הנוקטים בטכניקות קידום פסולות.
יש לציין כי גוגל ושאר מנועי החיפוש המובילים נלחמים בתופעות כמו הצפת קישורים לאתר, מניפולציות בתגי המטא, שילוב גבוה של מילות מפתח בתכנים המופיעים באתר וכדומה. בקידום אתרים מקצועי אנחנו מבצעים אופטימיזציה מעמיקה לאתר ובוחרים טכניקות מתקדמות המותאמות לעדכוני הליבה באלגוריתם של גוגל על מנת להגיע למיקום גבוה בדף התוצאות הראשון וכדי לשמור על דירוג גבוה גם לאחר עדכוני מערכת.
אנחנו בחברת PremuimSEO "תופרים" חליפה ומעטפת שירותים בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח. האלגוריתם של גוגל מחזיר תוצאות תוך שבריר שנייה, כאשר דירוג האתרים המופיעים בדפי התוצאות מבוסס על למעלה מ-200 פרמטרים. אחת לתקופה חברת גוגל מפרסמת מהם הפרמטרים שמסייעים לאלגוריתם שלה לדרג את האתרים בדפי תוצאות החיפוש, אך רוב הפרמטרים עדיין אינם ידועים, זו הסיבה שעלינו לבצע מידי פעם בדיקות ומבחנים על מנת להצליח במשימה.
הפרמטרים שהאלגוריתם של גוגל בוחן על מנת לקבוע את דירוג האתר שלכם בדף תוצאות החיפוש (SERP) כוללים משתנים שונים כגון: מהירות טעינת דפי האתר, איכות התוכן באתר, היררכיה נכונה, מבנה נוח וידידותי למשתמש, כותרות איכותיות בדפים, דומיינים, שם האתר, שימוש נכון בתגיות מטא ו-ALT, קישורים חיצוניים ופנימיים, התאמת האתר למסכי הסמארפונים והטאבלטים (בהתאם לעדכון מובייל פירסט), חוויית משתמש UX, שילוב נכון של מילות מפתח בדומיין, כותרות, טייטלים, תוכן ועוד.
כדאי לדעת כי קידום אתרים מקצועי לעסקים דורש סבלנות והתמדה, על אחת כמה וכמה כאשר אנו מתבקשים לבצע קידום אתרים בינלאומי, למשל קידום אתרים בארצות הברית או במדינות המפרץ. קידום מקצועי דורש תכנון מיטבי על ידי המומחים, זהו תהליך מובנה לטווח הארוך המבוסס בין השאר על טכניקות שונות של SEO, מחקר מקצועי של מילות המפתח וביטויי זנב ארוך ושיפור תמידי של האתר. הקידום האורגני דורש זמן וסבלנות, את התוצאות מתחילים לראות רק לאחר כמה חודשים של עבודה מפרכת ויומיומית של מקדם אתרים מומחה, וכל עוד מתמידים ב-SEO ניתן להשיג דירוג גבוה בדף התוצאות הראשון ולקבל טראפיק משמעותי גם ללא צורך בניהול קמפיינים ובפרסום ממומן.
יחד עם זאת, אסטרטגיה נכונה לקידום אתרים מקצועי ובינלאומי בדרך כלל כוללת גם קידום ממומן בגוגל ופרסום ברשתות החברתיות. נכון, אם אנחנו מקדמים את האתר בעזרת פרסום ממומן נדרש תקציב גדול יותר מאחר ובכל קמפיין יש לשלם לגוגל או לחברה אחרת על כל קליק שהגולשים לחצו על המודעה.
בעזרת המומחים שלנו לקידום אורגני ולפרסום ממומן הלקוחות החשובים בחברתנו משיגים יתרונות רבים וחשובים כגון:
• בניית אתר בינלאומי המאפשר לכם להגדיל פעילות עסקית ולמכור מוצרים ו/או שירותים ללקוחות בכל העולם או במדינה ספציפית.
• מיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל ושאר מנועי החיפוש מבטיח טראפיק משמעותי לאתר שלכם.
• הקלקות רבות על האתר וקבלת לידים איכותיים מלקוחות פוטנציאליים בכל העולם.
• יחס המרה גבוה ושיפור משמעותי במכירות העסק ללקוחות מעבר לים.
• חשיפה מדויקת וממוקדת בפני קהלי יעד בשווקים בינלאומיים שונים.
• תדמית של עסק בינלאומי אמין ומצליח.
• התאמת התכנים לקהלי היעד השונים, לפי פרמטרים כמו שפה, סלנג, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין וכו'.
• טכניקות הקידום המקצועי מבטיחות יתרון על פני המתחרים בשוק.
• שיפור ושדרוג חוויית המשתמש באתר שלכם מבטיחים שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות והימנעות מתופעות כנו נטישת לקוחות.
כל עסק המתכנן להרחיב את פעילותו העסקית בשווקים בינלאומיים חדשים חייב לבנות אתר מתקדם ואיכותי באנגלית או בשפה זרה אחרת. בנוסף, חשוב לזכור כי האתר של החברה נמצא בפרונט והוא משמש ככרטיס ביקור וככלי שיווקי חשוב ויעיל החושף את העסק בפני לקוחות פוטנציאליים מעבר לים.
לבטח גם לכם יש אתר אינטרנט מרשים, בין אם אנחנו תכננו ובנינו אותו ובין אם האתר נבנה על ידי חברה אחרת. כדי לקדם את האתר באופן מקצועי ובשווקים בינלאומיים יש לגבש תוכנית פעולה מסודרת ומפורטת, וחשוב כבר בשלב התחלתי להחליט האם לשדרג את האתר הקיים או שעדיף לבנות אתרים חדשים וייעודיים המותאמים לקהלי היעד השונים. כמובן שההחלטה האם להקים כמה אתרים או להסתפק באתר בינלאומי באנגלית קשורה לתקציב שהגדרתם, ואנחנו נציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות על מנת שתוכלו לקבל החלטה נכונה.
בשלב הראשון של קידום אתרים בינלאומי על ידי המקצוענים שלנו אנחנו מבצעים אופטימיזציה לאתר האינטרנט הקיים שלכם. המטרה שלכם צריכה להיות אתר איכות וידידותי למשתמש שמקבל הרבה טראפיק, ואנחנו נדאג לאתר המבטיח לכם לידים איכותיים וקלים להמרה. אנחנו מבצעים אופטימיזציה לאתר הבינלאומי שלכם כדי להתאימו למאפייני קהל היעד ועל מנת לממש את הפוטנציאל העסקי שלכם בשווקים החדשים ברחבי העולם.
בעזרת קידום מקצועי של סוכנות פרסום דיגיטלי כמונו ניתן להשיג את המטרות הבאות:
• להשיג לקוחות בכל העולם – חברת קידום מקצועית מקדמת את האתר שלכם באמצעות טכניקות מתקדמות ויצירתיות על מנת לחשוף את הנכס הדיגיטלי באופן ממוקד בפני לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם, כמובן בהתאם למדינות היעד והשפות שאתם מגדירים.
• להשיג טראפיק גבוה מאוד לאתר – הקידום המקצועי של אתר הבית שלכם נועד בין היתר להשיג טראפיק גבוה ומשמעותי, כלומר עלינו לגרום לגולשים להקליק ולבקר באתר אותו אנחנו מקדמים, ויש טכניקות יעילות כדי להשיג את היעד.
• שיפור המרות – ככל שהטראפיק לאתר עולה כך ניתן לשפר את יחס ההמרה. אנחנו מתמחים בין השאר בקידום SEO של אתרי מכירות, חנויות אופנה, חברות נדל"ן, פירמות של עורכי דין ורואי חשבון, חברות הייטק ועוד. בעזרתנו תוכלו לקבל טראפיק איכותי שקל להפוך למכירות בפועל. יחד עם זאת, עליכם להיערך נכון בעסק כדי להתמודד עם הלידים הרבים שנשיג עבורכם ועל מנת לספק שירות מקצועי, מהיר ויעיל כדי להגדיל מכירות ולשפר רווחיות.
• להפוך למותג בינלאומי – השוק הישראלי קטן ומוגבל מבחינת התרחבות ומכירות, על כן רבים פונים אלינו על מנת לקדם את האתר במדינות זרות, כאשר המטרה היא להפוך את העסק שלכם למותג בינלאומי מצליח ומוכר. יש לציין כי אמריקאים ואירופאים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים ממותגים מוכרים, לכן בקידום שאנו מבצעים אנחנו משלבים טכניקות של ניהול מוניטין, בניית מותג בדיגיטל, פרסום בדיגיטל ועוד.
כדי לקדם נכון את האתר שלכם בכפר הגלובלי ובשווקים הבינלאומיים עליכם להבין כי קידום אתרים מקצועי שונה מקידום רגיל. ההבדלים העיקריים הם בתוכן הכתוב בשפה זרה או בכמה שפות זרות, קידום מספר אתרים במקביל (אתר ייעודי לכל מדינת יעד או לפי דוברי שפה), קידום במנועי החיפוש הפופולריים באותה מדינה ולא רק בגוגל, טרגוט קהל יעד מקומי וקידום לוקאלי, מחקרי שוק ומתחרים לוקאליים.
בקידום הבינלאומי מבצעים טכניקות שונות בהשוואה לקידום רגיל הנעשה רק בגוגל ישראל. הקידום המקצועי מבוסס בין היתר על קידום לוקאלי, תחום שפחות מוכר בארץ. הקידום הלוקאלי נחוץ בשווקים הבינלאומיים, במיוחד לאחר עדכון ה-PIGEON באלגוריתם של גוגל. בקידום הלוקאלי (מקומי) יש לבנות נכון את מערך הקישורים, בדגש על קישורים מעסקים קרובים, הקמת ותפעול הפרופיל בשירות גוגל לעסק שלי (Google My Business), כולל העלאת תכנים והתייחסות לחוות הדעת שלקוחות השאירו בשירות זה, רישום העסק באינדקסים מקומיים, הוספת העסק לשירות גוגל מפות, שילוב מילות מפתח לוקאליות בכתובות האתר, בכותרות, בתגיות ובתכנים, רישום לוקאלי של העסק וביצוע תהליך לאימות נתוני מיקום ולניהול ציטוטים ועוד.
כאשר המומחים שלנו בחברת PremiumSEO מבצעים קידום אתרים בינלאומי אנחנו משלבים טכניקות מתקדמות מתחום של ניהול מוניטין. אנו סורקים ומנטרים את הרשת על מנת למצוא אזכורים שליליים וחיוביים על העסק שלכם, תוך התייחסות להיבט הלוקאלי. אם יש ביקורות, חוות דעת שליליות ואזכורים שליליים ובעייתיים אחרים על העסק שלכם, עלינו ליישם פעולות שונות לצורך ניקוי מוניטין באינטרנט, זהו תהליך מורכב וממושך שנעשה במקביל לקידום האורגני והממומן.
כמו כן, בקידום אתרים מקצועי יש לבחור נכון את הדומיינים, זו תורה שלמה בפני עצמה. באופן כללי, יש לבחור דומיין עם סיומת המתאימה למהות ולמאפייני העסק או הארגון שלכם, למשל סיומת COM לחברה מסחרית, סיומת ORG המייצגת בדרך כלל עמותות, ארגונים לא פורמליים ומוסדות לימוד, סיומת לפי מדינה או סיומת לפי תחום מסוים, לדוגמה Info, Jobs וכדומה.
יש לשדרג את האתר ולהוסיף בו תיקיות ייעודיות עם סאב דומיינים רלוונטיים למדינת היעד בה מקדמים את האתר, ויש להתאים את התגיות והקוד של האתר על מנת להציג אותו נכון ובהתאמה למאפייני הגולש. שימוש נכון בתגיות מאפשר למנועי החיפוש להציג נכון את האתר בשפה המתאימה למאפייני הגולש.
הקידום המקצועי כולל גם הרבה מאוד תוכן איכותי ומקורי, במגוון שפות. יש לתרגם או ליצור תכנים חדשים המותאמים לקהלי היעד במדינות השונות בהן אתם רוצים לקבל חשיפה וטראפיק. יש טכניקות שונות בהקשר של תכנים באתר בינלאומי, אנחנו ממליצים לרוב להכין אתרים ייעודיים לכל מדינה ולהתאים את התוכן באתר הייעודי לדוברי השפה המקומית, לכן התכנים שאנחנו מייצרים עבורכם נכתבים רק על ידי מומחים השולטים בשפה הייעודית ברמת שפת אם, תוך שילוב סלנג מקומי והתאמת המסרים השיווקיים לתרבות, לשפה, לאורח החיים במדינה הזרה ועוד. מומלץ להימנע מתרגום התכנים באתר בעזרת תוכנות חינמיות שונות, מאחר ואם התוכן לא איכותי גוגל עשוי להעניש אתכם, ועבודת הקידום שלנו תהיה קשה וממושכת יותר.
המומחים שלנו מבצעים מחקר שוק ומתחרים לכל מדינת יעד שאתם מגדירים. אין לוותר על מחקרי שוק מאחר שזו הדרך הנכונה להצלחה עסקית בשוק חדש. יש להבין את מאפייני השוק והתחרות המקומית, לבדוק ולנטר את הפעילות בדיגיטל של המתחרים העיקריים שלכם, וכמובן שעלינו לבנות מערך קישורים אופטימלי לצורך קידום לוקאלי ובינלאומי.
הקידום המקצועי דורש זמן, סבלנות והתמדה, אין קיצורי דרך ב-SEO, לכן חשוב להכין אסטרטגיה יעילה ולנטר את פעולות הקידום כדי להבטיח את השגת היעדים.
PremiumSEO היא הכתובת הנכונה עבורכם לקידום אתרים, פרסום ממומן, בניית אתרים, ניהול מוניטין ברשת ולניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות. חברתנו מתמחה בתכנון ובניית אתרים באנגלית ובשלל שפות נוספות, בקידום ושיווק עסקים באינטרנט, במיתוג עסקים בשווקים הבינלאומיים ועוד. השירות שלנו מגדיל בצורה משמעותית את החשיפה לאתר שלכם ובעזרת המומחים שלנו תוכלו לחדור לשווקים בינלאומיים חדשים, לשפר את המכירות וליהנות מלקוחות בכל העולם.
למידע נוסף בנושא קידום אתרים בינלאומי ולתיאום פגישת הכרות – צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות הטלפון או האתר!
תוכן עניינים המשק הישראלי יציב מאוד והכלכלה החזקה זוכה לשבחים מקיר לקיר אצל כל המומחים והאנליסטים, כמו גם בקרב מומחי חברות הדירוג. יש בישראל יזמים
קידום אתרי תיירות, כולל קידום אתרי מלונות, נחשב לתחום נישתי ומאתגר מאוד בגלל התחרות הקשה על המיקומים הגבוהים בתוצאות החיפוש. חברת PremiumSEO מתמחה ב-SEO למלונות, היכנסו לאתר
תוכן עניינים קידום אתרים במנועי החיפוש נועד בראש ובראשונה לשפר את דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש ולהשיג חשיפה רחבה, טראפיק גבוה לאתר וזרם בלתי פוסק
תוכן עניינים קידום אתרים הוא תחום מקצועי שנועד בראש ובראשונה להשיג לאתר שלכם חשיפה רחבה ומיקום גבוה בדף התוצאות של גוגל ובשאר מנועי החיפוש. המטרה
תוכן עניינים אתרי החדשות בארץ ובעולם זוכים לטראפיק גבוה ומשמעותי, הם מספקים מידע חדשותי במגוון רחב של נושאים, אך בעידן הניו מדיה, גם העיתונאים ובעלי
תוכן עניינים מה זה קידום אתר איקומרס ולמי מתאים השירות? איך לבחור נכון חברה מקצועית לקידום אתרים במנועי החיפוש? איך מבצעים קידום אורגני לאתרי מכירות