תוכן עניינים
בעלי עסקים מעוניינים למנף את הצלחת העסק שלהם בישראל ולחדור לשווקים בינלאומיים חדשים. כדי להגדיל את הפעילות העסקית בחו"ל יש להשקיע בשיווק ובמיתוג העסק, ועל מנת לקבל חשיפה גדולה וליהנות מטראפיק משמעותי ומזרם בלתי פוסק של לידים איכותיים – כדאי גם לכם לפנות לסוכנות הבוטיק Premiu,SEO ואנחנו נקדם את האתר שלכם בגוגל ובמנועי חיפוש רלוונטיים נוספים.
חברתנו מתמחה בכל עולמות ה-SEO ובשירותי קידום אתרים באינטרנט. PremiumSEO היא חברת קידום מומלצת ובעלת למעלה מעשור של ניסיון מקצועי. אנחנו מציעים מעטפת שירותים רחבה ומדויקת בהתאמה מושלמת לצורכי העסק, השירות שלנו כולל בין היתר בניית אתרים המותאמים למובייל, קידום אורגני בגוגל, פרסום ממומן וניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, ניהול מוניטין לעסקים ברשת האינטרנט, שיווק ומיתוג עסקים בדיגיטל ועוד. אם אתם מחפשים שירות קידום אתרים עולמי על ידי מומחים מנוסים – הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום פגישה ולמידע נוסף.
מה זה קידום אתרים עולמי?
קידום אתרים נועד לשפר את נראות האתר שלכם במנועי החיפוש, בעיקר בגוגל הנחשב למנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוב מדינות העולם. בעזרת קידום אתרים עולמי אנחנו יכולים להגדיל את תנועת הגולשים (טראפיק) לאתר שלך הן מישראל והן מיעדים נבחרים בחו"ל, מתוך תוצאות החיפוש האורגניות ועל ידי שיפור מיקומים בגוגל. ככל שהאתר שלך מופיע במיקום גבוה יותר בדף התוצאות הראשון של גוגל כך תיהנה מיותר טראפיק ותקבל זרם משמעותי ובלתי פוסק של לידים חמים ואיכותיים.
למעשה, עליך להתייחס אל קידום אתרים עולמי ככלי שיווקי יעיל ומתקדם המיועד להשיג חשיפה גבוהה ונראות מרשימה באינטרנט כך שלקוחות פוטנציאליים מרחבי העולם יגיעו לאתר הבית שלך ויבצעו בו פעולה מסוימת כמו רכישת מוצרים או שירותים, השארת פרטים ליצירת קשר, רישום לניוזלטר, פנייה ישירה לעסק שלך באמצעות הטלפון או המייל ועוד.
אם אתה מעוניין למכור מוצרים ללקוחות בחו"ל עליך להשקיע בקידום אתרים עולמי. חשוב לציין כי קידום אורגני במנועי החיפוש דורש זמן, התמדה ומשאבים. את התוצאות של הקידום האורגני מתחילים לראות רק לאחר מספר חודשים, אך ברגע שהאתר שלך מגיע בעזרתנו למיקום גבוה בגוגל תיהנה מתנועה משמעותית לאתר ותוכל להגדיל את הפעילות העסקית שלך בשווקים הבינלאומיים.
באופן כללי קידום אתרים עולמי מתאר תהליך מורכב שמטרתו לשפר את נראות האתר שלכם במנועי החיפוש הגדולים והבינלאומיים, ובראשם כמובן גוגל. זהו כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, המעוניינים להרחיב ולהגדיל את המכרות והפעילות העסקית שלהם בשוק העולמי.
בקידום אתרים עולמי יש להתמקד בשירות המכונה קידום אתרים לוקאלי (מקומי), ואנחנו בסוכנות הבוטיק PremiumSEO נחשבים למומחים בתחום זה. חשוב לדעת כי קידום אתרים לוקאלי דורש ידע ומיומנויות שאין לרוב המומחים בתחום ה-SEO, לכן חשוב לבחור נכון חברת קידום בגוגל על מנת להשיג את היעדים הרצויים ולקבל תמורה מלאה למחיר. בקידום אתרים עולמי חשוב לשים לב ולהתייחס נכון לשפה ולסלנג בכל מדינה זרה שבה רוצים למכור מוצרים, ובנוסף יש להתייחס להרגלי הגלישה והרכישות אונליין של קהלי היעד בכל מדינה בחו"ל. יש טכניקות מתקדמות לקידום אתרים בינלאומי ובמדריך זה אנחנו נציג בפניכם כמה מהכלים והטכניקות באמצעותם אנחנו מקדמים אתרים במנועי החיפוש הבינלאומיים ובראשם Google.com.
מה היתרונות של קידום אתרים עולמי?
כל עסק המעוניין למכור בהצלחה מוצרים שונים בחו"ל חייב להשקיע במיתוג ובשיווק העסק ביעדים נבחרים מעבר לים. כדי למכור מוצרים ללקוחות בשווקים הבינלאומיים יש להקים אתר בינלאומי גדול או להקים אתרים מקומיים בכל יעד. הקידום האורגני נועד להשיג תעבורה גדולה לאתר שלכם ולהזרים לכם לידים איכותיים.
קידום אתרים בינלאומי הוא תהליך מורכב שמטרתו לשפר את נראות האתר במנועי החיפוש, בראשם גוגל. היתרונות המרכזיים של קידום אתרים עולמי הם:
• חשיפה גבוהה בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים – באמצעות טכניקות שונות אנחנו מקדמים את האתר שלכם למיקום גבוה ככל הניתן בדף התוצאות הראשון של גוגל ושאר מנועי החיפוש, במטרה להשיג חשיפה רחבה. ככל שמיקום האתר שלכם גבוה יותר כך תקבלו יותר טראפיק.
• טראפיק ממוקד לפי מילות מפתח – הקידום האורגני מבוסס בין היתר על מילות מפתח וביטויי זנב ארוך שהגולשים מחפשים, לכן התעבורה המגיעה לאתר הינה ממוקדת. כאשר גולש מחפש ביטוי מסוים הרלוונטי לעסק שלכם, האלגוריתם של גוגל יציג את האתר שלכם בדף התוצאות, וככל שהאתר מדורג במיקום גבוה יותר כך מקבלים יותר טראפיק.
• יחס המרה גבוה – הקידום האורגני במנועי החיפוש הבינלאומיים מגדיל את הסיכוי להמיר את הגולשים המבקרים באתר ללקוחות בפועל. חשוב לזכור כי גולשים המקליקים על האתר נחשפו אליו לאחר חיפוש בגוגל או במנוע חיפוש אחר, לכן אלו לקוחות פוטנציאליים שקל יחסית להפוך אותם ללקוחות בפועל וכך משפרים את יחס ההמרה.
• תמורה גבוהה – בקידום האורגני לא משלמים על הקלקות לכן אתם יכולים לחסוך בהוצאות הפרסום והשיווק שלכם וליהנות מתמורה גבוהה לקידום העולמי שאנחנו מבצעים. לעומת הקמפיינים הממומנים שבהם כל קליק או פיפס כרוכים בעלויות עבורכם, בקידום האורגני אתם משלמים רק על SEO וקידום בינלאומי, לכן אתם יכולים לחסוך עלויות.
• יתרון על המתחרים – התחרות בין עסקים קשה, במיוחד כאשר מתחרים על לקוחות בחו"ל. כדי להשיג יתרון משמעותי על המתחרים עליכם להשקיע בקידום אתרים עולמי, וכאשר האתר שלכם יופיע במיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל תיהנו מתעבורה גדולה לאתר ותוכלו להפוך למותג מוכר, לאוטוריטה בתחום העיסוק שלכם והלקוחות של המתחרים יעזבו אותם ויעברו אליכם.
• מיתוג ומוניטין ברשת האינטרנט – קידום אורגני בגוגל משפר את מיתוג העסק שלכם ומבטיח מוניטין של עסק גדול, מוכר ומצליח. כאשר האתר שלכם מדורג במיקום גבוה בתוצאות החיפוש הלקוחות מתרשמים מכך לטובה והם יתייחסו אליכם כאל עסק מוכר ואמין והם לא יחששו לרכוש מכם מוצרים ושירותים.
• שיווק ממוקד ואפקטיבי – קידום אתרים אורגני לעסקים הוא כלי שיווק ממוקד ואפקטיבי המבטיח תוצאות מעולות לאורך זמן, כל עוד מבצעים את הקידום על ידי מומחים ובשיטות לגיטימיות.
• לידים חמים – הקידום נועד לספק לכם לידים חמים ואיכותיים, וככל שמיקום האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש כך תקבלו יותר לידים ממוקדים.
למי מתאים קידום אתרים עולמי?
בעלי עסקים פונים אלינו בשאלה האם כדאי להם להשקיע בקידום אתרים בחו"ל, מעבר לקידום שהם מבצעים בישראל. אנחנו לא עונים בשליפה מהירה ואנו מבצעים בדיקה מקדימה כדי לנטר את התנועה המגיעה לאתר שלכם ולהבין מהיכן מגיעים אליכם הלקוחות. אם יש לקוחות מחו"ל כדאי להשקיע בקידום אתרים עולמי על מנת לשפר את הטראפיק וליהנות מיותר לקוחות מעבר לים.
בתוך כך, חשוב לציין כי אם אתם מתכננים להגדיל פעילות עסקית בחו"ל כדאי לכם לשלב באסטרטגיה השיווקית הכללית גם קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש הבינלאומיים. הקידום האורגני הוא כלי שיווקי יעיל המבטיח תוצאות מצוינות והחזר השקעה גבוה, כל עוד בחרתם נכון חברה מקצועית ומומלצת בתחום ה-SEO.
לכן, קידום אתרים אורגני (עולמי) מתאים לכל יזם, עסק, חברה וארגון שיש להם מוצרים או שירותים מבוקשים בקרב לקוחות בחו"ל, ולכל עסק המעוניין להגדיל פעילות בשווקים הבינלאומיים. הקידום מתאים גם לבעלי עסקים המעוניינים למתג את החברה שלהם ולהפוך לאוטוריטה בתחום עיסוקם, לחשיפה רחבה של חברה חדשה המתכננת למכור מוצרים ביעדים נבחרים בחו"ל ועוד.
מה כולל תהליך קידום אתרים עולמי?
תהליך קידום אתרים עולמי שונה מתהליך קידום אתרים אורגני רגיל מאחר שיש לשפר את נראות האתר שלכם במנועי חיפוש בינלאומיים ולא רק בגוגל ישראל. בקידום האתרים העולמי יש לשלב טכניקות SEO מתקדמות יותר, בדגש על קידום אתרים לוקאלי ביעדים הנבחרים. זהו תהליך מורכב ומרובה שלבים, והמומחים שלנו משלבים כלים וטכניקות שונות כמו בניית קישורים מדויקת, SEO טכני, כתיבת תכנים בשפות שונות בשילוב מילות מפתח נכונות, אופטימיזציה לאתר ושיתופי פעולה עם סוכנויות מקומיות לקידום אתרים אורגני.
במדריך זה המומחים שלנו מציגים את הפעולות המרכזיות שאנחנו מבצעים בתהליך קידום אתרים בחו"ל:
בחירה נכונה של סיומות הדומיין (ccTLD) – דומיין הוא הכתובת של אתר האינטרנט, וכאשר מקדמים את האתר במנועי החיפוש הבינלאומיים יש להקפיד על סיומות נכונות השמורות למדינות שונות, לדוגמה הסיומת co.il שמורה למדינת ישראל. הסיומת מצביעה על סוג ומקור האתר, ויש כמה אפשרויות כדי למקד עמודים שונים באתר למדינה מסוימת, כולל אפשרות להגדרת השפה. המטרה היא לסייע לזחלן של גוגל להבין את האתר שאנחנו מקדמים ברחבי העולם, וגם להקל על הגולשים המגיעים לאתר שלכם ממדינות שונות.
מחקר מילות מפתח – מחקר מילות מפתח מהווה חלק מהותי בתחום ה-SEO והוא מעשה בשלב האופטימיזציה ON PAGE. אנחנו בודקים גם את הביטויים שבהם המתחרים שלכם משתמשים. בחירה נכונה ומדויקת של מילות מפתח וביטויי זנב ארוך מסייעת לנו להביא לטראפיק משמעותי לאתר המקודם ולהבטיח לידים חמים ואיכותיים כדי להגדיל את נפח המכירות בעסק שלכם. אנחנו מקדמים את האתר במנועי חיפוש בינלאומיים בעזרת שילוב מילות המפתח בתכנים, בכותרות, בדומיין, בתגיות ועוד. מילות המפתח הן הביטויים שבהם הגולשים מחפשים עסקים כמוכם, אך יש ביטויים מאוד תחרותיים, במיוחד כאשר מבצעים קידום לוקאלי, לכן אנחנו בוחרים גם ביטויי זנב ארוך שבהם התחרות נמוכה, וכך אנחנו משיגים לידים איכותיים והאתר שלכם מתקדם אורגנית למיקום גבוה בתוצאות החיפוש.
אסטרטגיית תוכן – חשוב לתכנן אסטרטגיית תוכן על ידי מומחים לקידום אתרים, במיוחד כאשר מבצעים קידום אתרים בינלאומי. יש להתאים את התכנים הייעודיים לפי שפה, סלנג ומאפייני הגולשים והתרבות בכל מדינת יעד. התוכן חייב להיות מקורי ואיכותי, וחשוב לספק ערך לגולשים כדי לקבל דירוג גבוה יותר. יש שתי גישות עיקריות בנושא – תרגום התכנים הקיימים לשפות זרות (תרגום מקצועי המתייחס לסוגיות כמו הבדלי תרבות, סלנג עדכני, דפוסי גלישה וקניות אונליין וכו') או כתיבה של תוכן חדש בהתאמה מדויקת למאפייני קהל היעד. חברתנו מעסיקה כותבי תוכן מקצועיים המתמחים בכתיבה איכותית בשלל שפות זרות. כאשר מעלים לאתר תכנים איכותיים המותאמים לקהל המטרה זוכים לתגובות טובות יותר, מגדילים את המכירות ומשפרים את המיתוג של העסק. התכנים משמשים גם להחלפת קישורים ולהשגת לידים מאתרים סמכותיים בהם התוכן מפורסם, ובהתאם לצורך ולתקציב ניתן לשלב כתבות יח"צ, כתבות שיווקיות באתרים הנחשבים כסמכותיים בעיני גוגל ועוד.
בניית מערך קישורים – פרופיל הקישורים הפנימיים והחיצוניים משמעותי בעבודה של מקדמי האתרים. אנחנו מנתחים את הקישורים הקיימים באתר שלכם, מסירים קישורים בעייתיים ובונים מערך קישורים המותאם לקידום לוקאלי, כלומר אנחנו משיגים לינקים מאתרים מקומיים וסמכותיים כדי לשפר את דירוג ומיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש.
קידום לוקאלי (מקומי) – בקידום אתרים עולמי חייבים להתמקד בשיטת הקידום הלוקאלי בכל מדינה או אזור מסוים. יש טכניקות שונות לקידום אתרים לוקאלי, למשל קידום במנועי חיפוש מקומיים, בניית מערך קישורים מאתרים מקומיים הנחשבים כסמכותיים על ידי גוגל, רישום האתר באינדקסים ובמדריכים מקומיים, פתיחת וניהול פרופיל בשירות גוגל לעסק שלי (GMB), שימוש נכון בתגיות המתאימות כדי לסייע לגוגל להבין את האתר ולדרג אותו טוב יותר, התאמת התכנים לקהלי היעד השונים ועוד.
SEO טכני – חשוב לשלב טכניקות מתחום ה-SEO הטכני כאשר מבצעים קידום לוקאלי, לדוגמה בניית מפת אתר, יצירת מבנה היררכי באתר, שיפור זמן טעינת האתר, שדרוג חוויית המשתמש באתר, הסרת לינקים שבורים, טיפול מקצועי בהפניות מסוג 404, 301 ו-302, התאמת התכנים תוך הוספת כותרות כדי לסייע לגוגל להבין את תכני האתר ועוד.
EAT – מנועי החיפוש הבינלאומיים, ובהם גם מנוע החיפוש של גוגל, מעוניינים להציג בפני הגולשים המבצעים שאילתה את תוצאות החיפוש המדויקות והאיכותיות ביותר. לכן, בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים הוסיפו כלי המודד אתרים לפי מדדים כמו מומחיות (Expertise), סמכות (Authoritativeness) ואמינות (Trustworthiness).
חיבור האתר לכלים אנליטיים – כדי לעקוב, לנטר ולפקח על הצלחת קידום האתר במנועי חיפוש בינלאומיים חשוב לחבר את האתר לכלים אנליטיים באמצעותם אנחנו מסוגלים לנתח את התעבורה המגיעה לאתר, לנתח את הקישורים, להבין את הדירוג במנועי החיפוש ולשפר אותו לאחר הסקת תובנות ועוד. הכלים המומלצים לצורכי ניתוח ומעקב הם גוגל קונסול (Google Console), גוגל אנליטיקס וכדומה.
Off Page SEO – כדי לקדם אתר במנועי חיפוש בינלאומיים ועל מנת להצליח בקידום אתרים עולמי חשוב להקים ולנהל פרופילים ברשתות החברתיות, להשתתף בפורומים מקצועיים הרלוונטיים לעסק שלכם, להופיע באינדקסים מקצועיים, בבלוגים מקומיים בשפות שונות וכיוצא בזה. חשוב לזכור כי הפעילות ברשתות החברתיות, בבלוגים ובפורומים מגבירה את הטראפיק לאתר שלכם ובנוסף היא יוצרת מעורבות עם הלקוחות הפוטנציאליים ומסייעת לנו להבין את הצרכים וההעדפות שלהם, וכך אנחנו יכולים לקבל מידע על השוק המקומי ולנצל הזדמנויות טוב יותר מהמתחרים שלכם.
אלו רק חלק מהטכניקות והכלים בהם אנחנו משתמשים לצורך קידום אתרים בחו"ל, ובהתאם לצורך נמליץ על פרסום באינטרנט כדי להשיג חשיפה גדולה תוך זמן קצר וכדי לייצר טראפיק משמעותי לאתר. חברת קידום בגוגל משלבת טכניקות וכלים שונים כדי לקדם את האתר, אך חשוב לזכור כי תחום ה-SEO הוא אינו מדע מדויק ואין אפשרות להבטיח מקום ראשון בגוגל.
אם מומחים לקידום אתרים הבטיחו לכם מקום ראשון בגוגל – חפשו חברת קידום מומלצת ואמינה!
קידום אתרים בחו"ל – מומחה או חברה, מה עדיף?
כדי להגדיל פעילות עסקית בחו"ל ולקבל חשיפה רחבה וממוקדת במדינות נבחרות מעבר לים כדאי לפנות לחברת קידום מומלצת ומקצועית. יש מומחים לקידום אתרים (פרילנסרים) המבצעים עבודה טובה אך כדי לקדם אתר במנועי החיפוש הבינלאומיים כדאי לקבל שירות מחברת קידום ותיקה ומנוסה. פרילנסר יכול לטפל במספר מועט של לקוחות אך הוא יתקשה לקדם אתר בשווקים הגלובליים מאחר שיש ליישם טכניקות רבות ושונות במקביל, ורק צוות מקצועי, רב תחומי ומיומן מסוגל לספק שירות איכותי.
חשוב לזכור כי קידום אתרים עולמי מבוסס על אנגלית ושפות זרות נוספות, ובנוסף רוב העבדה מבוססת על קידום אתרים לוקאלי, תחום ייחודי שמעטים מתמחים בו בישראל. יש בארץ הרבה חברות טובות לקידום אתרים, אך קידום אתרים בינלאומי דורש ידע ויכולות שאין לרבים, על כן אתם חייבים לבחור נכון את החברה שתקדם את האתר שלכם, ואין להקל ראש בכך.
לכן, אנחנו ממליצים לכם לבחור חברת קידום בגוגל או סוכנות דיגיטל לעסקים המתמחה בקידום אתרים עולמי, וחברה מקצועית יכולה לספק עבורכם פתרונות מקצה לקצה, כלומר לספק מעטפת שירותים מקיפה הכוללת בניית אתרים, SEO, קידום אורגני בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, קידום אתרים בארץ ובחו"ל, פרסום ממומן, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, ניהול מוניטין לעסקים באינטרנט, כתיבת תוכן בשלל שפות ועוד.
המומחים של PremiumSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם
בשורה תחתונה
PremiumSEO מתמחה בקידום אתרים עולמי ומציעה פתרונות מקצה לקצה לכל לקוח. כחברת קידום מומלצת ומקצועית אנחנו מספקים שירות ברמה גבוהה ונשמח להציג בפניכם סיפורי הצלחה. כחברת קידום מקצועית ואיכותית אנחנו גאים בעבודתנו ובהצלחות הרבות שלנו, ונשמח לסייע גם לכם להשיג את המטרות העסקיות כמו חדירה לשווקים הגלובליים והגדלת המכירות ללקוחות בחו"ל.
ראוי לציין כי בתחום קידום האתרים בגוגל יש טכניקות לגיטימיות אך יש גם שיטות פסולות ולא חוקיות. אם גוגל מזהה טכניקות קידום שאינן לגיטימיות אתם תקבלו עונש והדירוג של האתר שלכם יצנח. לכן, חשוב לבדוק מהן שיטות העבודה של חברת הקידום שבחרתם, ואם הציעו לכם קידום אתרים בינלאומי במחיר זול – עדיף שתחפשו חברה אחרת.
אם אתם מחפשים חברת קידום מומלצת ואמינה המקפידה על שקיפות ומבצעת את עבודתה רק בשיטות לגיטימיות – צרו איתנו קשר עוד היום. PremiumSEO מזמינה אתכם לפגישת הכרות, ללא עלות או התחייבות מצדכם, ונשמח לסייע בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש בארץ ובעולם, תוך התחייבות להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.
צרו איתנו קשר עוד היום באמצעות הטלפון, המייל או האתר!